• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
شهردار کرج:

اتوبوس های برقی به صورت رایگان در کرج فعالیت می کنند

  • کد خبر : 27332
  • 28 فروردین 1403 - 14:21
اتوبوس های برقی به صورت رایگان در کرج فعالیت می کنند
شهردار کرج گفت: بنا بر تاکید وزیر کشور مبنی بر بکارگیری این اتوبوس های برقی در خط بی آر تی، به مردم قول می دهم از فردا صبح این اتوبوس ها در خیابان شهید بهشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مهرداد کیانی، شهردار کرج ظهر امروز در آیین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی که با حضور وزیر کشور در کرج برگزار شد، گفت: کرج اولین شهری است که از نعمت اتوبوس های پاک برقی برخوردار می شود.

وی با اشاره به صرف حدود یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه مطرح کرد: در یک سال و نیم گذشته بودجه شهرداری کرج ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری به ۲۱ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بودجه سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به میزان ۱۱۰ درصد محقق شده است.

شهردار کرج با اشاره اینکه هر سال بودجه شهر نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: به مدد تلاش و همت شورای اسلامی شهر و همکاران ساعی شهرداری کرج امروز این کلانشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در گوشه گوشه شهر پروژه های مختلفی در حال اجرا هستند.

کیانی یکی از این پروژه ها را راه اندازی خط بی آر تی دانست و با اشاره به اینکه مقرر شده این پروژه در خرداد ماه افتتاح شود، بیان کرد: بنا بر تاکید وزیر کشور مبنی بر بکارگیری این اتوبوس های برقی در خط بی آر تی، به مردم قول می دهم از فردا صبح این اتوبوس ها در خیابان شهید بهشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در کشور اتوبوس های برقی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد، اظهار کرد: ما اولین شهری هستیم که مردم از حمل و نقل عمومی رایگان بهره مند می شوند و اولین شهری نیز خواهیم بود که از تاکسی های برقی استفاده خواهیم کرد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.