• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
فرمانده انتظامی شهرستان کرج:

اجازه ایجاد ناامنی به آشوبگران و دشمنان انقلاب و کشور نمی دهیم

  • کد خبر : 10431
  • 15 مهر 1401 - 19:16
اجازه ایجاد ناامنی به آشوبگران و دشمنان انقلاب و کشور نمی دهیم
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در سخنرانی پیش از خطبه های کمالشهر گفت: به مردم اطمینان می دهیم که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد کشور توسط آشوبگران و دشمنان ایران اسلامی ناامن شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر بیان کرد: در روزهای اخیر دشمنان به وسیله ایادی خود در داخل کشور اقدام به اغتشاش و ناامنی در سطح شهر کردند که پلیس با سعه صدر ابتدا خط مردم عادی را از دیگران جدا و در ادامه به صورت قاطع با اغتشاشگران برخورد کرد.

وی افزود: با روشنگری مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر، مردم به خوبی از خود بصیرت نشان داده و خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند ما نیز به مردم اطمینان می دهیم که به هیچ وجه اجازه ایجاد آشوب و ناامنی به دشمنان ایران و انقلاب نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ضمن قدردانی از حمایت های مردم و مسئولان از خادمان خود در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با این حمایت ها ماموران با انگیزه مضاعف برای ایجاد امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

سرهنگ قاسم پور در پایان، نقش مقام معظم رهبری در کنترل جریانات اخیر را بسیار مهم دانست و گفت: با روشنگری واقع بینانه ایشان، مردم با بصیرت کشور خیلی زود خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند و دشمنان را در رسیدن به نقشه های شوم خود نا کام گذاشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10431

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.