• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

اجازه نمی دهیم رنج آزادگان و خانواده های آن ها نادیده گرفته شود

  • کد خبر : 9158
  • 27 مرداد 1401 - 19:27
اجازه نمی دهیم رنج آزادگان و خانواده های آن ها نادیده گرفته شود
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ولایت ارتش گفت: امروز به دلایل مختلف، مردم و جامعه تحت فشارهای اقتصادی قرار گرفته اند اما با همه این شرایط اجازه نمی دهیم خون شهدا و رنج های آزادگان و خانواده های آن ها پایمال شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به مناسبت ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز لشکر تکاور ۲۳ ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ دوم علی اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ولایت نزاجا، فرماندهان ارتش و مسئولین استان البرز در محل کانون بازنشستگان ارتش این استان برگزار شد.

امیر نجفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ولایت ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به آزادگان و خانواده های آن ها بیان کرد: امروز هر چه داریم از رشادت های آزادگان، این اسوه های صبر و استقامت است چرا که اگر اقتدار این دلاورمردان نبود اکنون شاهد امنیت و آرامشی نبودیم که به آن می بالیم.

وی ادامه داد: صبوری و شکیبایی خانواده های آزادگان به خصوص همسران این عزیزان با ارزش تر از دلاوری های آن ها بود زیرا این شیرزنان در نبود پدر، به تربیت فرزندان خود پرداختند و مادرانه و دلسوزانه تلاش کردند هم به خانواده عشق بورزند و هم خلاء پدر را برای فرزندان خود پر کنند. ما جایگاه امروزمان را مدیون همان صبر و استقامت ها هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ولایت ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که آزادگان را ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی دانستند عنوان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ، ارتش جمهوری اسلامی دشمن را به زانو در آورد و وادار به تسلیم کرد. فراموش نمی کنیم نیروی هوایی و خلبانان، چگونه تانک های دشمن را در دشت ذهاب، مهران و دهلران زمین گیر کردند.

امیر نجفی اذعان کرد: اگر چه امروز به دلایل مختلف، مردم و جامعه تحت فشارهای اقتصادی قرار گرفته اند اما با همه این شرایط اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال و رنج های آزادگان و خانواده های آن ها نادیده گرفته شود. امروز استکبار جهانی از استقامت مردم ایران خسته شده و عقب نشینی کرده است. صلابت این نظام با همت دولت انقلابی آیت الله رئیسی و با کمک مردم حفظ خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از آزادگان ارتش جمهوری اسلامی و خانواده های آن ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9158

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.