• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های استان البرز

  • کد خبر : 7919
  • 11 اردیبهشت 1401 - 17:40
اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های استان البرز
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از اجرای طرح ارتقای ایمنی در مدارس حاشیه راه‌های استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر ماه این طرح در دو مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از اجرای طرح ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه‌های استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای دانش ترافیکی دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی، با ارائه آموزش های ترافیکی به دانش آموزان  و ایمن‌سازی فیزیکی محوطه و اطراف مدارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرسه منشأبسیاری از عادات و رفتارها در دوره کودکی است که در بزرگسالی تکامل و بروز پیدا می‌کند، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تاثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل و نقل جاده‌ای نشان خواهد داد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: به همین منظور هرساله تعدادی از مدارس حاشیه راه‌های استان انتخاب و برحسب اولویت‌بندی، عملیات آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل بسته تابلوی سه وجهی، پرچم گذربان، جلیقه، شبرنگ، سوت و کلاه فسفری به شهرستان‌ها اهدا می‌شود و اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر با شعارهای ترافیکی و ایمن‌سازی فیزیکی جاده در آن ها اجرا می‌شود.

قدمی در پایان با اشاره به اینکه این اداره‌کل در نظردارد برای سال جاری هر ماه این طرح را در دو مدرسه اولویت‌دار اجرا کند، خاطرنشان کرد: طرح ارتقای ایمنی در مدارس حاشیه راه‌های استان امروز در مدرسه شهید اندرزگوی روستای آتشگاه کرج برگزار شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.