• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز خبر داد؛

اجرای طرح کسر از خدمت سربازی در ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس

  • کد خبر : 17311
  • 24 اردیبهشت 1402 - 14:41
اجرای طرح کسر از خدمت سربازی در ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: طرح کسر از خدمت سربازی امسال نیز در ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: به استقبال دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی کشور از طرح کسر از خدمت سربازی در سال‌های گذشته اشاره کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز با هدف توسعه پژوهش در حوزه دفاع مقدس و افزایش پایان نامه‌های دانشجویی در این زمینه، مجوزی جهت اجرای کسر از خدمت سربازی از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور صادر و به ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بیان کرد: این اداره کل بر اساس این ابلاغیه در سال جاری نیز نسبت به جذب مشمولان خدمت سربازی متقاضی طرح کسر از خدمت در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد استفاده خواهد کرد. امیدواریم اجرای این طرح بتواند به پژوهش‌های عمیق و کاربردی در حوزه دفاع مقدس منجر شود،

سردار اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یک ضرورت بسیار مهم است که دانشجویان می‌توانند از فرصت فراهم شده در طرح کسر از خدمت جهت پژوهش و ارائه کتاب یا پایان نامه استفاده کنند و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های موثری بردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17311

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.