• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
در آستانه نوروز صورت گرفت؛

اجرای ویژه برنامه‌های استقبال از بهار در مراکز کانون پرورش فکری البرز

  • کد خبر : 14385
  • 24 اسفند 1401 - 19:10
اجرای ویژه برنامه‌های استقبال از بهار در مراکز کانون پرورش فکری البرز
ویژه برنامه های استقبال از بهار شامل برگزاری کارگاه های رنگ آمیزی تخم مرغ های سفالی، آشنایی با شخصیت های حاجی فیروز و عمو نوروز و اجزای سفره هفت سین ایرانی و ... در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ویژه برنامه های استقبال از بهار شامل قصه خوانی، معرفی وقایع ایام نوروز، برگزاری کارگاه های رنگ آمیزی تخم مرغ های سفالی، کارت پستال سازی، بادبادک سازی و نقاشی از سفره هفت سین و نیز توضیح نمادهای آن، در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعضای مرکز و کارگاه‌های تخصصی هنری برگزار شد.

ویژه برنامه های اجرا شده در مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز برگزاری کارگاه تخم مرغ های رنگی و فرفره سازی، مسابقه و سرگرمی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین اعضا، آشنایی با شخصیت های حاجی فیروز و عمو نوروز، اجزای سفره هفت سین ایرانی و علل حضور هر یک از آن ها در سفره های تحویل سال نو در ایران بودند.

در مرکز شماره ۴ کانون کرج نیز ویژه برنامه هایی با حضور دانش آموزان مدرسه‌ ولی زاده اجرا شد که شعرخوانی از کتاب «خدا رنگ گلابی»، معرفی وقایع و آداب و رسوم مربوط به چهارشنبه سوری و اجرای نمایش خلاق، بازی و مسابقه از جمله این برنامه ها بود.

مرکز مجتمع کانون کرج نیز به مناسبت ایام پایانی سال و در استقبال از بهار، نمایشگاه آثار هنری اعضای این مرکز در زمینه نقاشی و سفالگری را با موضوع «بهار» برگزار می‌کند. علاقه مندان از روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ می توانند با حضور در این مرکز، واقع در خیابان شهید صدوقی کرج، انتهای خیابان نامجو، از از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14385

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.