• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرج خبر داد؛

اجرای ویژه برنامه آموزش شهروندی دوستی با محیط زیست در کرج

  • کد خبر : 17969
  • 08 خرداد 1402 - 14:00
اجرای ویژه برنامه آموزش شهروندی دوستی با محیط زیست در کرج
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اجرای مجموعه برنامه های آموزش شهروندی با موضوع مصرف بهینه حامل های انرژی و دوستی با محیط زیست در مراکز فرهنگی شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های شهروندی به عموم مردم به ویژه کودکان و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی آن ها گفت: در این راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد دوره های آموزشی با موضوع مصرف بهینه حامل های انرژی و دوستی با محیط زیست را در مراکز فرهنگی شهر برگزار کند.

وی خبر داد: این دوره ها در روز هشتم خرداد ماه، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شاهد و در روز نهم خرداد، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شهید آوینی با مشارکت سرای محله جهان نما برگزار می شود که اجرای تئاتر کودک، برگزاری کارگاه نقاشی، کارگاه بازی و خلاقیت و اجرای طنز و برنامه نشاط اجتماعی از بخش های مختلف این رویداد هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از تمامی خانواده های کرجی جهت حضور در این برنامه ها اظهار کرد: آموزش کودکان از جمله اولویت های اقدامات و فعالیت های فرهنگی است، چراکه از سنین پایه و در آستانه رشد عقلی و فکری کودکان می توان آموزش های صحیح و کاربردی را به آن ها ارائه داد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.