• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه

  • کد خبر : 24022
  • 29 آبان 1402 - 13:13
اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه 29 آبان ماه 1402 را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه را از نظر می گذرانیم.

دستگیری عامل درگیری در بیمارستان ثارالله کرج

سردار  حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ضرب و جرح نسبت به عوامل بیمارستان ثارالله در منطقه مهرشهر کرج، به دليل حساسيت موضوع ماموران کلانتری ۲۲ کرج بلافاصله تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري عاملان این موضوع آغاز کردند.

وي با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل ماموران مطرح کرد: در کمتر از دو ساعت ضارب و عامل ناامنی در بیمارستان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه، متهم با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اوباشی گری و ایجاد اختلال در امنیت شهروندان را برنخواهد تابید، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و ناهنجاري از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان مشاعات ساختمانی

سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی در محله ولدآباد کرج، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۴۴ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی محل های وقوع جرم و انجام تحقیقات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر سارق سابقه دار در این زمینه شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج بیان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ گودرزی در پایان بی توجهی ساکنان ساختمان ها به نکات پیشگیری از سرقت را عامل وقوع این سرقت ها دانست و گفت: شهروندان هنگام ورود و خروج از ساختمان از بسته شدن کامل درب ورودی اطمینان حاصل و با نصب دوربین در داخل پارکینگ ورود افراد ناشناس را رصد کنند.

فراخوان مشمولان وظیفه عمومی آذر ۱۴۰۲

معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در اطلاعيه اي اعلام کرد که همه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ آذر ماه ۱۴۰۲ را دريافت کرده اند، باید با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰)، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

اين دسته از مشمولان بایادروز چهار شنبه یکم آذر ماه ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. آن ها باید برگه واکسن مننژيت و دوگانه و اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل اعزام، کارت ملي و شناسنامه و مدارک مربوط به شرايط خاص را در روز اعزام با خود به همراه داشته باشند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي با آن ها رفتار خواهد شد. متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبر سربازي در پيام رسان هاي سروش، ايتا و روبيکا به نشاني @khabaresarbazi از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

کشف دستگاه مبدل برقی قاچاق در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ حین گشت زنی به محموله خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، یک دستگاه اینورتر (مبدل) برق خارجی قاچاق که فاقد مدارک گمرکی و قانونی بود را کشف کردند. برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه افزود: مبارزه با قاچاق کالا همواره يکي از اولويت هاي اصلي پليس بوده و با برنامه ريزي و طرح ريزي عملياتي، همه محورهاي مواصلاتي شهرستان به منظور پيشگيري از قاچاق کالا، مورد پايش و کنترل قرار مي گيرد.

پلمب عطاری متخلف در کمالشهر

سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز عنوان کرد: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر عرضه انواع قرص های غیرمجاز در یک عطاری در منطقه کمالشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به عطاری مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن بیش از یک کیلوگرم شربت متادون و حدود چهار هزار عدد انواع قرص غیر‌مجاز کشف کردند. یک نفر در این رابطه دستگیر و با دستور مقام قضائی این واحد صنفی پلمب شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از عرضه انواع داروی غیرمجاز توسط واحدهای صنفی و اشخاص، موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.