• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

اخبار پلیسی سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 22301
  • 28 شهریور 1402 - 18:55
اخبار پلیسی سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه را از نظر می گذرانیم.

کشف ۱۴۲ تن شکر قاچاق در کرج 

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز از کشف دپوی ۱۴۲ تن شکر قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در کرج خبر داد و مطرح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق مغازه با ۶ فقره سرقت در نظرآباد

سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد عنوان کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان نظرآباد، ماموران با رصد سارقان سابقه دار و بررسی صحنه های سرقت، یک سارق حرفه ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت مغازه در این شهرستان، ضمن هشدار به سارقان مبنی بر اینکه اعمال مجرمانه آن ها از دید پلیس مخفی نمی ماند، گفت: شهروندان مغازه و اماکن خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند تا طمع انجام سرقت توسط سارقان از بین برود.

کشف هفت تن گاز مایع قاچاق در اشتهارد

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از کشف هفت تن گاز مایع قاچاق در یکی از واحدهای شهرک صنعتی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با جرائم اقتصادی و به دنبال اخبار مردمی خبر داد و افزود: محموله مکشوفه به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک گمرکی دپو شده بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: شرکت مربوطه پلمب و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد. مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22301

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.