• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

اخبار پلیسی سه شنبه ۱۲ بهمن

  • کد خبر : 7415
  • 12 بهمن 1400 - 20:48
اخبار پلیسی سه شنبه ۱۲ بهمن
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه 12 بهمن را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اجرای طرح تشدید مقابله با خودروهای آلاینده در البرز، کشف بیش از ۴۰۰ کيلوگرم مرغ فاسد در ساوجبلاغ، کشف ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق در اشتهارد، کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در ساوجبلاغ و صدور اخطاریه پلمپ برای ۱۵ واحد صنفی متخلف، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه ۱۲ بهمن است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

اجرای طرح تشدید مقابله با خودروهای آلاینده در البرز

سرهنگ حمد لله رحمتی پور سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وارونگی هوا وافزایش آلاینده ها در روزهای آینده ، طرح مقابله با خودروهای دودزا در این استان تشدید خواهد شد؛ براین اساس ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است.

وی با بیان اینکه خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند، از مردم خواست حتی الامکان از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند و از خروج غیرضروری از منازل و فعالیت های طولانی یا سنگین اجتناب ورزند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند. اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در نظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.

کشف بیش از ۴۰۰ کيلوگرم مرغ فاسد در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح بازدید مشترک با اداره دامپزشکی شهرستان از مرغ فروشی ها را به اجرا در آوردند و در بازرسي از نمایندگی مورد نظر، ۴۳۶ کيلوگرم مرغ فاسد و تاریخ گذشته را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک نفر دراین رابطه، ارزش مرغ های فاسد را برابر نظر کارشناسان، ۱۵۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالاي قاچاق، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق در اشتهارد

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی وصول اخباری مبنی بر فعاليت غيرمجاز و بدون مجوز در زمينه توليد ارز ديجيتال در یک خانه باغ در محدوده شهرستان رحمانیه، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از انجام بررسی و تحقیقات گسترده میدانی توسط ماموران، محل استخراج ارزهای دیجیتال شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفتند و ۲۰ دستگاه ماينر خارجي قاچاق به همراه متعلقات و وسایل جانبی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: بسياري از توليد کنندگان ارز ديجيتال براي انجام فعاليت غيرقانوني خود از برق يارانه اي واحدهاي صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل استفاده مي کنند که اين کار باعث اخلال در شبکه توزيع برق شهري مي شود.

کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، از یک موتور فروشی در شهر هشتگرد بازدید و ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ارزش موتورهای مکشوفه را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و توضیح داد: در روند رسیدگی به این پرونده دو نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صدور اخطاریه پلمپ برای ۱۵ واحد صنفی متخلف

سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبر داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به منظور نظارت بر صنوف مختلف، در ۴۸ ساعت گذشته از ۶۰ واحد بازدید به عمل آورده و برای ۱۵ واحد اخطاریه پلمپ صادر کرده و دو واحد نیز به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی و عدم توجه به تذکرات پلیس پلمپ شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.