• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

اخبار پلیسی پنجشنبه ۱۱ دی ماه

  • کد خبر : 2842
  • 11 دی 1399 - 23:26
اخبار پلیسی پنجشنبه ۱۱ دی ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز پنجشنبه 11 دی ماه را در این قسمت از نظر می گذرانیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه را از نظر می گذرانیم.

فروش ملک بدون اطلاع مالک/ کلاهبرداران ۵۰ میلیاردی دستگیر شدند

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد: در پی ارجاع پرونده ای به پایگاه دوم پلیس آگاهی مبنی بر فروش غیرقانونی یک واحد ملکی در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که صاحب اصلی ملک، در خارج از کشور زندگی می کند و در آخرین سفری که به ایران داشته به منظور فروش منزل به یکی از مشاوران املاک منطقه مراجعه کرده و سند ملک را در اختیار وی قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: فرد شاغل در مشاور املاک نیز با سوء استفاده از این اعتماد، با همدستی چهار نفر دیگر اقدام به ثبت سند به نام فرد دیگری کرده است. پلیس آگاهی با بررسی های تکمیلی، دو نفر از متهمان را شناسایی و در چندین عملیات جداگانه موفق به دستگیری آن ها شدند.

نادربیگی تصریح کرد: متهمان با مشاهده مستندات پلیس اعتراف کردند که با همدستی اقوام صاحب ملک، با تنظیم سند به نام یکی از همدستانشان، خانمی که شبیه مالک بوده را به دفتر ثبت اسناد برده و اقدام به ثبت سند مالکیت کرده و از این طریق ملک را به شخص دیگری فروخته اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی و دستگیری سه متهم  دیگر و با بیان اینکه کارشناسان ارزش ملک مورد نظر را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند از شهروندان خواست از اعتماد بی مورد به افراد پرهیز کنند.

کشف دو تن فسفات قاچاق در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی تشديد اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ حين گشت زنی در آزادراه کرج، قزوین به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از خودروی مذکور اقدام شد و در این بازرسی، دو تن مواد اولیه فسفات خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و مجوز حمل بود کشف شد. کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: در این رابطه دو نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده، تحويل مراجع قضائی شدند.

کشف ۳۱ کیلو هروئین و مرفین در یک عملیات مشترک پلیسی

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع و متوجه شدند نامبرده به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از عناصر قاچاقچی استان های شرقی کشور خریداری و در مخفیگاه خود در شهریار مخفی کرده است.

ماموران در راستای بررسی صحت اطلاعات با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان در شهریار اعزام و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی آن ها، موفق به شناسایی محل نگهداری مواد مخدر شدند. 

همچنین ماموران، ضمن دستگیری پنج نفر در این رابطه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین، ۱۰کیلو و ۳۰ گرم مرفین و حدود ۱۰۰ بسته ماده روانگردان شیشه کشف کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2842

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.