• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

اخبار پلیسی یکشنبه ۳۰ آذر ماه

  • کد خبر : 2535
  • 01 دی 1399 - 0:27
اخبار پلیسی یکشنبه ۳۰ آذر ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز یکشنبه 30 آذر ماه را در این قسمت از نظر می گذرانیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه ۲۹ آذر ماه را از نظر می گذرانیم.

دستگیری سارق خودرو و لوازم آن با ۴۴ فقره سرقت

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت خودرو و لوازم داخل آن در مناطقی از شهر کرج، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستورکار کارآگاهان پايگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ چمران در حین ماموریت يک دستگاه خودروی سرقتی تيبا را توقیف کردند که دارای سابقه سرقت در منطقه عظیمیه است؛ این خودرو به همراه راننده برای بررسی بيشتر و انجام تحقيقات تکمیلی به پايگاه يکم پلیس آگاهی منتقل شد.

نادربیگی مطرح کرد: نامبرده در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۴۴ فقره سرقت شامل ۴ فقره سرقت خودروهای سمند، پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ و ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو، در عظیمیه، اهری و فردیس و فروش قطعات سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز توضیح داد: متهم در ساعات خلوت روز و در مکان های کم تردد اقدام به شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی کرده و پس از سرقت قطعات داخل خودرو در محل، چهار دستگاه خودرو را به حاشیه شهر برده و آن ها را رها کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه و طی تحقیقات گسترده پلیسی مالخر را در يکی از مناطق کرج در عملياتی غافلگيرانه دستگير و از وی یک عدد قوطی اسپری اشک آور، دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و  يک دستگاه خودروی پرشيا سرقتی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که نامبرده با يک دستگاه پرشيای سرقتی اقدام به سرقت این خودرو کرده و آن را در اطراف کرج رها کرده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در البرز

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی در حین گشت زنی در آزادراه تهران – کرج به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو متوجه شدند که کامیون حامل مقدار قابل توجهی شکر خارج از شبکه و قاچاق است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی کامیون توقیف و راننده آن دستگیر شد.

محمدیان عنوان کرد: در بازرسی تکمیلی از کامیون توقیف شده ۲۵ تن شکر قاچاق کشف و به همراه متهم دستگیر شده تحویل مراجع ذی ربط شد. کارشناسان ارزش شکرهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2535

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.