• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

اخبار پلیسی یکشنبه ۷ شهریور

  • کد خبر : 6350
  • 07 شهریور 1400 - 20:59
اخبار پلیسی یکشنبه ۷ شهریور
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز یکشنبه 7 شهریور را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، تصادف زنجیره ای آزاده راه کرج – قزوین یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت، اتصالی برق کف کش استخر مرد ۲۸ ساله را به کام مرگ کشاند، ناتوانی در شنا کردن جان دختر بچه را گرفت، دستگیری سارقان موتور سیکلت در نظرآباد، استخراج بیت کوئین غیرمجاز در نظرآباد متوقف شد، دستگیری ۵۱ سارق در طرح ضربتی پلیس کرج، سارق مامورنما در چنگال پلیس البرز و ارتباط مستقيم فرمانده انتظامی استان البرز با مردم در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷)، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز یکشنبه ۷ شهریور است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

تصادف زنجیره ای آزاده راه کرج – قزوین یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت

سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز، از تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین خبر داد و گفت: این تصادف بین یک دستگاه کامیون و ۴ خودروی سواری در لاین شمالی آزادراه کرج-قزوین اتفاق افتاد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه کامیون ایسوزو به دلیل عدم توجه به جلو با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ برخورد کرده که این تصادف منجر به برخورد پژو با ۳ خودروی دیگر شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز اظهار کرد: بر اثر این تصادف یک نفر فوت و ۴ نفر به شدت دچار آسیب دیدگی شده اند که با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مصدومان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نظرآباد انتقال یافتند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون اعلام شده است، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و عدم توجه به مسائل فرعی حین رانندگی، از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

اتصالی برق کف کش استخر مرد ۲۸ ساله را به کام مرگ کشاند

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰مبنی بر فوت یک نفر در استخر در بخش گلسار عوامل گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد، مردی ۳۰ ساله قصد تمیز کردن استخر یک باغ را داشته که به دلیل وصل بودن سیم برق کف کش استخر، دچار برق گرفتگی شده و در دم جان خود را از دست داده است.

ناتوانی در شنا کردن جان دختر بچه را گرفت

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک دختر بچه ۷ ساله در داخل استخر یک خانه ویلایی در فردیس، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که این کودک برای شنا کردن وارد استخر خانه شان شده بود اما به دلیل عدم توانایی در شنا کردن دچار غرق شدگی شده و جان باخته است. با هماهنگی مقام قضائی جسد برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری سارقان موتور سیکلت در نظرآباد

سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبر داد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نظرآباد، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی یک باند سارقان موتورسیکلت را شناسايی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چندین عمليات ۸ نفر را دستگير کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی پلیس از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه موتور سيکلت مسروقه کشف شد، اذعان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به ۱۰ فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نظرآباد اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به شناسایی مالباختگان و تحویل موتورسیکلت های مکشوفه به آن ها، بیان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی، تحويل مرجع قضائی و با قرار مناسب، روانه زندان شدند.

استخراج بیت کوئین غیرمجاز در نظرآباد متوقف شد

سرهنگ فرج اله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبر داد: ماموران پاسگاه انتظامی نجم آباد پس از دریافت خبری مبنی بر راه اندازی غیرمجاز مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار واقع در شهرک صنعتی در نظرآباد، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره برق شهرستان نظرآباد به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۲ دستگاه ماینر قاچاق که در حال استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: در اين رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری ۵۱ سارق در طرح ضربتی پلیس کرج

سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبر داد: در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی، با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات هماهنگ و همزمان در کرج با حضور ۵۵ تیم خودرویی و عملیاتی، ۵۱ سارق دستگیر و ۱۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی كشف شد.

وی افزود: همچنین در این طرح ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و ۷۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند. هشت نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و حدود ۳ کیلوگرم انواع ماده مخدر از مخفیگاه آن ها کشف شد.

سارق مامورنما در چنگال پلیس البرز

سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج اعلام کرد: ماموران کلانتری ۲۴ کمالشهر در حین گشت زنی در سطح حوزه به فردی که بی جهت داخل خیابان در حال پرسه زنی بود مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهم به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت اما با هوشیاری و سرعت عمل پلیس نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، افزود: مقداری تجهیزات نظامی غیرمجاز از فرد دستگیر شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اذعان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به اخاذی از شهروندان با جعل عنوان مامور پلیس اعتراف کرده است. وی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

ارتباط مستقيم فرمانده انتظامی استان البرز با مردم در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷)

به منظور ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی با اقشار مختلف مردم، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با حضور در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان البرز پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

شهروندان برای حضور در این ملاقات می توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۸ شهریور به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در كرج، رجائی شهر، نبش خيابان هشتم غربی، روبروی مسجد جامع مراجعه کنند.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول این دیدار الزامی بوده و پس از موعد مقرر امکان ملاقات با مسئولان انتظامی استان وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.