• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
5
فرمانده انتظامی نظرآباد عنوان کرد؛

اختلاف بر سر ارث و میراث، منجر به قتل شد

  • کد خبر : 21280
  • 23 مرداد 1402 - 15:36
اختلاف بر سر ارث و میراث، منجر به قتل شد
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهی اين شهرستان، قاتلی كه به خاطر ارث و ميراث شوهر عمه خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، شناسايی و دستگير شد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پلیسی ۱۱۰ مبني بر وقوع يک فقره درگيری خانوادگي منجر به قتل در يکي از بخش های شهرستان نظرآباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی های اوليه مشخص شد فردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح سرد، شوهر عمه ۵۶ ساله خود را به قتل رسانده و دو نفر دیگر را مجروح کرده و سريعا از محل متواری شده است. با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به اين پرونده به صورت ويژه در دستورکار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد عنوان کرد: با انجام اقدامات پلیسی به موقع مخفيگاه قاتل متواری در شهرستان های غربی کشور شناسایی و پس از دریافت نیابت قضایی نامبرده در يک عمليات ضربتی دستگير شد و به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

سرهنگ اسداللهی با اشاره به اینکه قاتل علت وقوع اين جنايت را اختلافات چندين ساله بر سر ارث و ميراث عنوان کرد، گفت: دستگاه قضائی و نيروی انتطامي با افرادی که به صورت فردی يا جمعی اقدام به شرارت و ايجاد ناامنی در جامعه كنند، با قاطعيت برخورد می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21280

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.