• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

ارائه آموزش های پیشگیرانه به مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان استان البرز

  • کد خبر : 5474
  • 15 اردیبهشت 1400 - 14:32
ارائه آموزش های پیشگیرانه به مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان استان البرز
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز گفت: کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اجتماعی برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان این استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جعفر داراب خانی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: بر اساس پژوهش های انجام شده، ریشه اغلب مشکلات اجتماعی، شخصی و رفتاری انسان، در ضعف یادگیری مهارت های پایه اجتماعی است لذا کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اجتماعی برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان استان البرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین دوران یادگیری غیرمستقیم این مفاهیم، سنین دو تا هفت سالگی و طلایی ترین دوران رشد شخصیت، بین سه تا پنج سالگی است عنوان کرد: به همین منظور، انجام برنامه ارتقای دانش، نگرش و مهارت والدین و مربیان به منظور رشد و تربیت صحیح نسل آینده ساز جامعه با رویکرد پیشگیری از ابتلا به آسیب های اجتماعی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها که به صورت مجازی برگزار می شود، قانون حمایت از کودکان، مدیریت هیجانات و مهارت های اجتماعی پایه، بازی های هدفمند، مهارت ارتباط مؤثر با کودکان، بررسی و تحلیل نیازهای کودکان و… به مربیان آموزش داده می شود.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اظهار کرد: در این دوره ها که از زمستان سال ۹۹ آغاز شد و در سال جاری نیز استمرار دارد، ۲۵۰ مربی در ۱۸ کارگاه ( بیش از  یک هزار و ۲۰۰ نفر ساعت) آموزش دیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5474

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.