• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

ارائه خدمات پژوهشی متقابل پژوهشگاه مواد و انرژی و شرکت خطوط انتقال گاز کشور

  • کد خبر : 12882
  • 15 دی 1401 - 2:15
ارائه خدمات پژوهشی متقابل پژوهشگاه مواد و انرژی و شرکت خطوط انتقال گاز کشور
 برخی از مدیران شرکت خطوط انتقال گاز کشور طی بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی، با مدیران مجموعه دیدار و در خصوص ارائه خدمات پژوهشی متقابل گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به‌منظور ایجاد همکاری‌های مشترک، برخی از مدیران شرکت خطوط انتقال گاز کشور طی بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی، با رئیس پژوهشگاه و جمعی از مدیران این مجموعه دیدار و در خصوص بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، گفت و گو کردند.

این مسئولین در جریان بازدید از آزمایشگاه‌های پژوهشگاه مواد و انرژی، از نزدیک با فعالیت‌ها، توانائی‌ها، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی این مجموعه آشنا شدند و موضوعات قابل همکاری را بررسی کردند. استفاده از خدمات آنالیز و تجهیزات آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه و دستیابی به اسناد از موضوعاتی بود که در راستای همکاری های مشترک، مورد موافقت قرار گرفت.

فعالیت‌های پژوهشی مشترک، کتاب‌ها و سامانه‌های قابل دسترسی کتابخانه و مرکز اسناد علمی پژوهشگاه، استفاده از سالن‌ها و امکانات پژوهشگاه برای برگزاری سمینارهای علمی و ارائه خدمات پژوهشی متقابل نیز از دیگر موضوعاتی بود که به ان پرداخته شد و مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان این بازدید، مقرر شد جلسات بعدی به‌طور تخصصی‌تر با حضور پژوهشگران و متخصصین دو مجموعه تا زمان عملیاتی شدن موارد همکاری، برگزار شود و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12882

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.