• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

اردوگاه ماده ۱۶ البرز راه اندازی شد/جمع آوری بیش از ۷۰۰ معتاد متجاهر

  • کد خبر : 3861
  • 11 اسفند 1399 - 10:33
اردوگاه ماده ۱۶ البرز راه اندازی شد/جمع آوری بیش از ۷۰۰ معتاد متجاهر
استاندار البرز گفت: اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند. 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مقابله با موادمخدر با قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا گفت: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری و در کمپ های ماده ۱۵ برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

وی با بیان اینکه به واسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت، افزود: عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از ۸۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل گیرد. براین اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت جهت آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره برداری شد.

شهبازی مطرح کرد: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسئولیت ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم داشت. سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده که باید از تمامی ظرفیت ها بدین منظور بهره برداری شود.

استاندار البرز بیان کرد: کارگروهی با مسئولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل گیرد و برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ برنامه ریزی شود. حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم؛ قراردادی منعقد و مسئولیت هر یک از اعضا مشخص و اردوگاه ماده ۱۶ تکمیل شود. باید فورا نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد، اذعان کرد: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص داده شده است و برای اردوگاه نیز همراهی خواهیم کرد. شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

شهبازی بیان کرد: اردوگاه ماده ۱۶ البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند. برای تکمیل این اردوگاه از محل اعتبارات استان ۳۰۰ میلیون تومان دیگر نیز اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.