• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز

  • کد خبر : 12018
  • 12 آذر 1401 - 9:02
ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، با اشاره به استقبال اصحاب رسانه از جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد: بیش از 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

سید محمدرضا موسوی زاده رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز در خصوص آثار دریافت شده در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان، گفت: استقبال اصحاب رسانه در این دوره از رقابت جذاب رسانه ای ابوذر قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: اجرای یک رقابت اثرگذار و سازنده با هدف رشد و جریان سازی فرهنگی و رسانه ای از مولفه های اصلی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، با اشاره به اهمیت تحقق رسانه تراز اسلامی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ اثر در بخش ها و قالب های از پیش تعیین شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

موسوی زاده عنوان کرد: جریان سازی رسانه ای با محوریت پاسخگویی به مطالبات مردمی، یکی از بسترهای موفق به منظور تحقق رسانه تراز اسلامی است که باید مبتنی بر عقلانیت و عاطفه، هدفمند و جریان ساز حرکت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی، پاسخگویی به مطالبات مردمی، رشد و ارتقای جایگاه رسانه در ابعاد کمی و کیفی از جمله رویکردهای برپایی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.