• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها خبر داد؛

ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه ای به سردار دل ها

  • کد خبر : 12805
  • 12 دی 1401 - 20:37
ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه ای به سردار دل ها
دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها گفت: حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که علیرغم اینکه این مسابقه استانی بود، حدود 300 اثر ارسالی از استان های دیگر بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی شریعتی، دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها امروز در آئین اختتامیه این مسابقه که در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، گفت: این مراسم با همت و مشارکت نهادهای فرهنگی استان برای ملی ترین، مردمی ترین و مکتبی ترین شخصیت زمان حاضر یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مسابقه نامه ای به سردار دل ها حدود دو ماه پیش منتشر و پوسترهای آن نیز توزیع شد، مطرح کرد: حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که علیرغم اینکه این مسابقه استانی بود، حدود ۳۰۰ اثر ارسالی از استان های دیگر بودند. با ارسال پیامی از ارسال اثر آن ها قدردانی شد و وعده دادیم که سال آینده این رویداد فرهنگی در حوزه کشوری برگزار شود.

دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها عنوان کرد: حدود ۶۵۰ اثر از استان البرز به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که مورد داوری قرار گرفتند و از بین آن ها ۶۵ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که دو اثر متعلق به اتباع است. آثار ارسال شده در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، دلنوشته های احساسی، زیبا، فاخر و بدیع بودند.

شریعتی خاطرنشان کرد: دلنوشته های ارسالی سراسر عشق و احساس بودند و با خواندن بسیاری از آن ها اشک ریختیم و از اینکه در جریانات اخیر که به سردار حاج قاسم سلیمانی نیاز داشتیم، از وجود وی بی بهره بودیم، افسوس خوردیم. حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قول داده اند که مجموعه آثار برگزیده را در قالب کتابی به عنوان یادبود و یادگاری از این رویداد فرهنگی به چاپ برسانند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه نهادهای فرهنگی مشارکت کننده در این رویداد استانی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به ما توصیه کرد که جمهوری اسلامی ایران، حرم است و باید قدر آن را بدانیم و اجازه ندهیم دشمنان به آن تجاوز کنند. امید است خداوند این ملت، مملکت و رهبر معظم انقلاب را از جمیع بلایا حفظ و درجه شهدا را متعالی کند.  

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12805

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.