• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان البرز خبر داد؛

استان البرز، میزبان مرحله کشوری بیستمین دوره از مسابقات ملی مهارت

  • کد خبر : 18042
  • 09 خرداد 1402 - 12:34
استان البرز، میزبان مرحله کشوری بیستمین دوره از مسابقات ملی مهارت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری مرحله کشوری بیستمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته های تأسیسات الکتریکی، جوشکاری و الکترونیک به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری مرحله کشوری بیستمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته های تاسیسات الکتریکی، جوشکاری و الکترونیک به میزبانی این استان خبر داد.

وی عنوان کرد: در این راستا، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه، ۳۵ نفر از نخبگان مهارتی کشور، به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز، در سه رشته مذکور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهیدان رهبری و مرکز ملی تربیت مربی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز بیان کرد: این مسابقات هر ساله از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف کشف استعدادهای برتر مهارتی، ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور و ایجاد رقابت سالم در بین جوانان در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

غفاری مسابقات ملی مهارت را بزرگترین رویداد مهارتی در کشور برشمرد و با بیان اینکه نفرات برگزیده نهایی دو سال متوالی، طی اردوی آماده سازی، به مرحله جهانی مسابقات راه پیدا می کنند، عنوان کرد: شهر لیون فرانسه میزبان برگزاری مرحله جهانی مسابقات مهارت در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18042

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.