• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

اصلاح مجموعه حکمرانی با عدم حضور در انتخابات ممکن نیست

  • کد خبر : 28012
  • 20 اردیبهشت 1403 - 21:01
اصلاح مجموعه حکمرانی با عدم حضور در انتخابات ممکن نیست
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد گفت: همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.