• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

اعتبارنامه علی شیرین زاد به وی اعطا شد

  • کد خبر : 28563
  • 05 خرداد 1403 - 17:02
اعتبارنامه علی شیرین زاد به وی اعطا شد
اعتبار نامه «علی شیرین زاد» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی توسط فرماندار ویژه این شهرستان به وی اعطا شد.

‌به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اعتبار نامه علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی توسط فرماندار ویژه شهرستان کرج به وی اعطا شد.

یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی گفت: این شهید عزیز با شهادت خود ثابت کرد آینده جهان از آن اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی در برخی کشورها و نیمه برافراشتن پرچم ۶۰ کشور دنیا عنوان کرد: این حرکت به معنای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در بخش دیگری بیان کرد: امروز با امضای اعضای هیأت اجرایی اعتبار نامه علی شیرین زاد به وی اهدا شد و امیدواریم خیر و برکات او در خانه ملت جاری و ساری شود.

علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: آغاز مجلس دوازدهم با ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان و هیأت همراه وی مصادف شد.

وی ادامه داد: لیکن باید تلاش شود که راه، روش و منش دولت سیزدهم تا انتخابات ریاست جمهوری طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل ادامه یابد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید خدمت افزود: شعارهای ایشان شعارهای انقلاب بود و شعارهای انقلاب را زندگی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.