• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

اعتماد مردمی یک سرمایه است/ تاکید بر استفاده از مدیران بومی در البرز

  • کد خبر : 8585
  • 04 مرداد 1401 - 9:29
اعتماد مردمی یک سرمایه است/ تاکید بر استفاده از مدیران بومی در البرز
مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز گفت: بهتر است سیاست اعضای شورای شهر کرج استفاده از مدیران بومی باشد تا مردم احساس فاصله میان خود و مدیران نکنند زیرا این اعتماد مردمی یک سرمایه محسوب می شود که باید آن را ارتقا دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا عباسزاده مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز در حاشیه «دومین جشنواره یک روز شاد» که با حضور جمع کثیری از خبرنگاران استان البرز در دهکده ورزشی چهارباغ برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انتصاب مشاور رسانه ای استاندار البرز اظهار کرد: سطح و جایگاه خبرنگاران این استان با خبرنگاران کشوری برابری می کند، در این راستا ضمن احترام به انتخاب استاندار در انتصاب مشاور رسانه ای خود، قابل ذکر است که این انتصاب از اختیارات شخص استاندار است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای استفاده از نیروهای بومی در روند انصابات البرز و با بیان اینکه بر اساس آمارها بیش از ۷۵ درصد انتصابات اخیر استاندار البرز از بدنه استانداری و مدیران بومی بوده است، تاکید کرد: مدیر بومی، لایق، کاردان و توانا بیشتر می تواند بر مشکلات استان آگاه بوده و طریقه رفع آن ها را بداند؛ لذا امیدواریم در تداوم انتصابات مدیران کل و ستادی شاهد بکارگیری نیروهای بومی باشیم و به سمت توسعه ساختار مدیریتی در این استان حرکت کنیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز خاطرنشان کرد: از شورای اسلامی شهر کرج نیز درخواست داریم در انتخاب شهردار از افراد بومی استفاده کنند زیرا شهرداران بومی شناخت بیشتری از شهر دارند که این موضوع می‌تواند تصمیم‌گیری‌های حوزه شهری را آسان‌تر کند. بنابراین بهتر است سیاست اعضای شورای شهر نیز استفاده از مدیران بومی باشد تا مردم احساس فاصله میان خود و مدیران نکنند زیرا این اعتماد مردمی یک سرمایه محسوب می شود که باید آن را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8585

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.