• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی به زائران اربعین از مرز مهران تا شهر کوت

  • کد خبر : 9336
  • 10 شهریور 1401 - 9:30
اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی به زائران اربعین از مرز مهران تا شهر کوت
سرپرست شهرداری کرج گفت: اعزام 150 دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی زائران اربعین از مرز مهران تا شهر کوت در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از شهرداری کرج، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج در جلسه ستاد اربعین شهرداری که با حضور معاون مالی اقتصادی و معاون خدمات شهر شهرداری برگزار شد، گفت: جهت ارائه خدمات به زوار به‌ویژه زائرین شهر کرج در همایش پیاده روی اربعین تدابیری اندیشیده شده که اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و خدمات‌دهی به زائران از مرز مهران تا شهر کوت به مدت ۱۲ روز را از جمله این تدابیر است.

وی با اشاره به ایجاد موکب برای زوار در شهر مهران، از ایجاد قرارگاه هایی در شهرهای مهران و نجف خبر داد و بیان کرد: پیش بینی های لازم جهت اسکان و تغذیه رانندگان این اتوبوس ها در شهر کوت صورت گرفته و دو تن کیسه ‌زباله جهت نظافت شهرهای نجف، مهران و کربلا تهیه ‌شده است. در حوزه خدمات شهری نیز تعدادی نیرو و ماشین‌آلات به این منطقه اعزام خواهند شد.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه گفت: به نیت حضرت علی (ع) و نام مبارک ایشان در حروف ابجد، ۱۱۰ نفر پاکبان جهت نظافت و چهار دستگاه خودروی اطفای حریق نیز به‌منظور جلوگیری از حوادث احتمالی به شهر نجف اعزام خواهند شد. مقرر شده است از سوی شهرداری کرج جهت کمک به چند موکب مرکزی مانند موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، بسیج شهرداری و امام حسن مجتبی (ع) نیز مبالغی اهدا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9336

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.