• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

اعطای ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد در البرز

  • کد خبر : 10465
  • 17 مهر 1401 - 16:12
اعطای ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد در البرز
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به کمک به خرید مسکن در مناطق شهری در قالب اعطای 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون سود گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی برای مددجویان فاقد مسکن و بازسازی منازل آن ها در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۱۹ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی عنوان کرد: هزینه های صرف شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، بسیج سازندگی و نیروهای جهادی، خیرین، خیریه‌ها، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تأمین شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، از ابتدای سال جاری تاکنون در سر فصل کمک به خرید ۴۰ مورد و احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به احداث فضاهای جانبی ۱۷۹ مورد به خانواده‌های تحت حمایت ارائه ‌شده است.

محمدی فرد با اشاره به کمک به خرید مسکن در مناطق شهری در قالب اعطای ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون سود مطرح کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، گازکشی و تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مددجویان تحت حمایت در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و معرفی به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب جهت بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان، ۳۰ درصد از صدقه‌های البرزی‌ها به انجام امور مسکن خانوارهای مددجو اختصاص ‌یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10465

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.