• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

اعلام آمادگی شهرداری کرج برای توسعه فضای سبز دانشگاه خوارزمی

  • کد خبر : 8739
  • 12 مرداد 1401 - 15:06
اعلام آمادگی شهرداری کرج برای توسعه فضای سبز دانشگاه خوارزمی
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به وسعت فضای سبز دانشگاه خوارزمی و نقشی که در تلطیف هوای شهر ایفا می کند، توضیح داد: شهرداری کرج برای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز دانشگاه خوارزمی اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج در نشستی که با مسئولین دانشگاه خوارزمی برگزار شد بیان کرد: این دانشگاه از سال‌های گذشته پیگیر موضوعات مشترکی با شهرداری کرج بوده که احداث بلوار خوارزمی در محدوده شرقی آن یکی از این موارد بوده اما هنوز اقدامی برای تملک آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی به دلیل ساخت و سازهایی که طی سال‌های گذشته در فضای داخلی این مجموعه صورت گرفته، مبالغی به شهرداری بدهکار است که باید با تعامل نحوه پرداخت آن مشخص شود. علاوه بر این، موضوعات دیگری از جمله دپوی قطار شهری که در زمین‌های دانشگاه خوارزمی صورت گرفته، طی سال‌های گذشته مطرح و در این خصوص جلساتی با مسئولان این دانشگاه برگزار شده است.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه بخشی از موضوعات مطروحه بین شهرداری و دانشگاه خوارزمی ابتر مانده و به نتیجه نهایی نرسیده است، اذعان کرد: پس از تحولاتی که طی ماه‌های اخیر در مدیریت دانشگاه اتفاق افتاده، کارگروهی به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری و این مجموعه تشکیل شده است.

غفاری با تاکید بر اینکه این کارگروه متشکل از کارشناسانی از شهرداری و دانشگاه خوارزمی است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی مسائل مشترک، کارشناسان این کارگروه نظر نهایی خود در خصوص نحوه تعامل و توافق دانشگاه خوارزمی و شهرداری کرج را برای حل مشکلات مطرح شده ارائه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وسعت فضای سبز دانشگاه خوارزمی و نقشی که در تلطیف هوای شهر ایفا می کند، توضیح داد: شهرداری کرج برای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز این دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند. در این راستا پیشنهادی در خصوص کاشت درخت در فضای مجموعه ارائه شده که در صورت موافقت، گام دیگری به سمت افزایش سرانه فضای سبز شهری برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.