• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

اعلام برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت هفته عفاف و حجاب

  • کد خبر : 6058
  • 20 تیر 1400 - 18:26
اعلام برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت هفته عفاف و حجاب
کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، برنامه های تدارک دیده شده این اداره کل به مناسبت هفته عفاف و حجاب را اعلام کرد.

لیلا اکبری، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری جشنواره ملی حرف آورد خبر داد و گفت: استان البرز نیز مانند دیگر استان ها، اقدام به برگزاری این جشنواره در سطح استان، تحت عنوان حرف آورد البرز کرد و مرحله اول آن، از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد اجرا شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فعال کردن بانوان سخنور در فصای مجازی دانست و در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: هر یک از بانوان علاقه مند، موضوعی را به دلخواه انتخاب و یک تا دو دقیقه پادکست صوتی یا کلیپ تصویری از خودشان در رابطه با آن موضوع تهیه و برای ما ارسال می کردند.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز شرط شرکت در این جشنواره را انتخاب موضوعات مثبت و بیان حرف های خوب به منظور شاد کردن دل مخاطبان عنوان کرد و افزود: در مرحله اول، حدود یک هزار و ۴۵ اثر دریافت و در کانال حرف آورد در اپلیکیشن های ایتا و اینستاگرام بارگذاری شد.

اکبری عنوان کرد: مرحله دوم این جشنواره نیز همزمان با آغاز تیر ماه تحت عنوان عفاف و حجاب کلید خورد. در این مرحله بانوان فعال و تاثیرگذار البرزی کلیپ ها یا پادکست هایی را در مورد عفاف و حجاب برای ما ارسال می کنند. در این راستا تلاش می کنیم رابطین و بانوان شاخص فعال در حوزه عفاف و حجاب را شناسایی و کلیپ هایی را در خصوص آن ها تهیه کنیم.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از آثار برتر جشنواره حرف آورد در روز چهارشنبه ۲۴ تیر در امام زاده طاهر (ع) کرج نیز خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم از ۳۶ اثر برتر استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی از برگزاری نشست با بانوان شاخص استان البرز در زمینه عفاف و حجاب و بارگذاری آثار آنان در پیج حرف آورد نیز خبر داد و اظهار کرد: در روز ۲۱ تیر ماه، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «بی پرده با حجاب» نوشته نعیمه اسلام لو و آزاده اکبری برگزار می شود. کاربردی ترین شبهات و چالش های روز در حوزه عفاف و حجاب در این کتاب مطرح شده است.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: ۱۷۰ نفر مبلغه در سامانه تخصصی آموزشی مبلغین و مبلغات سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان «مبشران» در این مسابقه شرکت خواهند کرد. در همان روز نیز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) همایش پیوند نیکو در امام زاده طاهر (ع) کرج برگزار خواهد شد.

اکبری مطرح کرد: مادرانی که پسران و دختران در آستانه ازدواج دارند و نیز دختران در آستانه ازدواج مخاطبان این همایش هستند. مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در این مراسم در خصوص ازدواج به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین در این همایش، نتایج پژوهش های انجام شده توسط کارگروه پیوند نیکو اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6058

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.