• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

افتتاح بخش MRI در بیمارستان آرام کرج

  • کد خبر : 27355
  • 30 فروردین 1403 - 13:54
افتتاح  بخش MRI در بیمارستان آرام کرج
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام از افتتاح بخش MRI این بیمارستان با حضور استاندار البرز و فرماندار کرج خبر داد و گفت: گردشگری سلامت به عنوان یک تجارت در البرز مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر غلامحسین علیشیری، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام، امروز در آیین افتتاح بخش MRI این بیمارستان که با حضور استاندار البرز و فرماندار کرج برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طبق آمار وزارت بهداشت باید در سال ۱۴۰۱، ۱۰۰ بیمارستان در کشور افتتاح می شد در حالی که تنها ۱۵ بیمارستان به بهره برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه در استان البرز فقط این بیمارستان در آن سال به بهره برداری رسید، عنوان کرد: این مجموعه به عنوان بیمارستانی هوشمند، پیشرو و قابل اعتماد با جدیت کار خود را آغاز و تلاش کرد رسالت خود را به خوبی انجام دهد. نخستین عمل جراحی مغز در شهریور ماه ۱۴۰۱ زمانی که این مجموعه هم کارگاه و هم بیمارستان و در حال تکمیل شدن بود انجام شد.

رئیس بیمارستان آرام با اشاره به حضور پزشکان فوق تخصص در این بیمارستان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ دو هزار و ۳۰۰ بیمار در این بیمارستان بستری شدند در حالی که در سال ۱۴۰۲ این عدد به هشت هزار و ۵۰۰ بیمار رسید. انجام یک هزار و ۵۰۰ عمل جراحی در سال اول به ۶ هزار مورد در سال ۱۴۰۲ و در نیمه دوم همان سال فعالیت در این بیمارستان به اوج خود رسید.

علیشیری با اشاره به راه اندازی اولین مرکز EPS استان در این بیمارستان اذعان کرد: در حوزه ارتوپدی و ستون فقرات نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو و پای کار هستیم و همین موضوع بر اساس ارزیابی های انجام شده ۹۲ درصد رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است اما ما به این میزان راضی نمی شویم و باید بیشتر در این زمینه فعالیت و رضایت بیشتری جلب شود.

وی با بیان اینکه مطالبات زیادی در حوزه بیمه داریم زیرا پرداخت ها با تاخیر انجام می شوند و شرمنده پزشکان و بیماران می شویم عنوان کرد: از استاندار البرز می خواهیم مدافع عوامل و کارکنان ما باشد. اشتغالزایی ۴۰۰ نفر که اکثریت آنها دارای تحصیلات لیسانس به بالا هستند به صورت مستقیم و سه برابر به صورت غیرمستقیم، یکی از مولفه های مهم در این مجموعه و تقویت فناوری هوش مصنوعی یکی از اولویت های ما در آینده است.

رئیس بیمارستان آرام گردشگری سلامت به عنوان یک تجارت را یکی از نکات مغفول در استان دانست و گفت: در خصوص زیرساخت های این موضوع کم کار شده که نیاز به حمایت داریم و لازم است حوزه های گردشگری جدی و اساسی پای کار بیایند و مطالبه گری و کمک کنند تا مساعدت های لازم در خصوص رفع موانع اداری انجام شود. در چنین شرایطی شعار سال هم که باید بیشتر به واقعییت بپیوندد محقق می شود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27355

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.