• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کمالشهر

  • کد خبر : 27974
  • 20 اردیبهشت 1403 - 12:03
افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کمالشهر
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کمالشهر خبر داد و گفت: اقلام تولیدی در این کارگاه با قیمتی حداقل ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمتی که در بازار به فروش می‌رسد، عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ محمد فلاحتکار، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز امروز در حاشیه آئین افتتاح کارگاه اشتغال خیاطی در کمالشهر گفت: این کارگاه در دوران شیوع کرونا توسط یک خانواده فعالیت خود را در زمینه تولید ماسک و اقلام جلوگیری از ابتلا به این ویروس منحوس آغاز کرد اکنون با روحیه جهادی و انقلابی و حمایت های بسیج به کارگاه تولید تجهیزات پزشکی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت مردمی سازی اقتصاد بیان کرد: این خانواده که به نوعی اشتغال خانگی را نیز پایدار می کنند، ثابت کردند که هیچ کاری غیرممکن نیست و ما می توانیم در جاهای کوچک اقدامات بزرگی را رقم بزنیم. اقلام تولیدی در این کارگاه با قیمتی حداقل ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمتی که در بازار به فروش می‌رسد، عرضه می‌شود.

سرهنگ علی شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج افزود: این خانواده بسیجی از ابتدای شیوع کرونا به یاری مردم شتافتند و تولید ماسک و لباس های بیمارستانی و … را آغاز کردند و پس از آن با حمایت های سازمان بسیج سازندگی استان البرز و دریافت تسهیلات، کارگاه خود را توسعه و تعداد افراد شاغل در آن را افزایش دادند.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۲۰ نفر به صورت مستقیم در این کارگاه عنوان کرد: با توجه به اینکه افرادی نیز بخش اولیه تولید این تجهیزات را در منازل انجام می دهد، در مجموع حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از اهالی منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. این خانواده اقتصاد مقاومتی و مردمی سازی اقتصاد را محقق کردند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27974

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.