• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

افتتاح ۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای در البرز در هفته دولت

  • کد خبر : 9232
  • 02 شهریور 1401 - 12:17
افتتاح ۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای در البرز در هفته دولت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در تشریح برنامه های این اداره کل در هفته دولت گفت: 25 آموزشگاه فنی و حرفه ای در این ایام در البرز به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آن اسوه های خدمت و صداقت گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر به منزله تداوم راه آن بزرگواران است و تبیین زندگانی کوتاه اما پرخیر و برکت آن‌ها باید چراغی فراروی همه ما باشد.

وی در ادامه به بیان و تشریح مهم ترین برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در هفته دولت پرداخت و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۸ پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال در استان صادر شده و ۲۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تعامل با شرکا و ذینفعان مهارتی را از مهم ترین محورهای فعالیت این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در هفته دولت دو مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی با هدف توانمندسازی نیروهای ماهر و یک مرکز آموزش مدیریت و مشاوره شغلی نیز جهت توانمندسازی دانشجویان افتتاح خواهد شد.

غفاری افتتاح مرکز تخصصی سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای در رشته های تعمیرات موبایل و خیاطی، افتتاح کارگاه هوشمندسازی ساختمان، انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با پلیس فتا، سازمان نظام مهندسی، جهاد کشاورزی و دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی را از جمله برنامه های این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ادامه داد: همچنین تجلیل از کارمندان و مربیان نمونه، برپایی میز خدمت مهارتی در مصلاهای نماز جمعه استان البرز و تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در هفته دولت خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9232

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.