• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

افزایش بهره وری در صنعت مرغ، نیازمند بروزرسانی تجهیزات کشتارگاه های طیور است

  • کد خبر : 15203
  • 16 فروردین 1402 - 13:52
افزایش بهره وری در صنعت مرغ، نیازمند بروزرسانی تجهیزات کشتارگاه های طیور است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تولید محصول باکیفیت و افزایش بهره وری در صنعت مرغ را نیازمند تجهیز کشتارگاه های طیور به فناوری های روز دانست و از اعلام آمادگی این سازمان برای حمایت از این صنعت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست بررسی مشکلات ساختاری کشتارگاه های طیور استان البرز در قرارگاه امنیت غذایی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل دامپزشکی البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل، مدیر شعب بانک کشاورزی استان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و مدیران کشتارگاه های طیور البرز برگزار شد.

عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این جلسه ضمن استماع نظرات مدیران کشتارگاه های طیور و مشکلات این حوزه و قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها در زنجیره تأمین در راستای امنیت غذایی، از اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی البرز برای حمایت از این صنعت در استان خبر داد و گفت: تولید محصول باکیفیت و افزایش بهره وری در صنعت مرغ نیازمند تجهیز کشتارگاه های طیور به فناوری های روز است.

وی با تاکید بر ضرورت بهبود وضعیت و کیفیت کشتارگاه های طیور مطابق با استانداردهای روز دنیا و بروزرسانی تجهیزات کشتارگاه های طیور استان برای افزایش بهره وری، به اهمیت کیفیت محصول و سلامت عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: ذائقه مردم به دنبال محصول با کیفیت است در غیر اینصورت به صنعت مرغ آسیب می زند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ارتقای کیفیت محصول را زمینه ساز صادرات دانست و با تاکید بر ضرورت نگاه توسعه ای و صادراتی به صنعت مرغ گفت: بروزرسانی و گسترش تجهیزات کشتارگاه های طیور با ظرفیت کشتار a پلاس و صادراتی از الزامات ادامه فعالیت در این عرصه است و متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند از حمایت های دولت برای تجهیز کشتارگاه های طیور بهره مند شوند.

گفتنی است پنج کشتارگاه طیور ققنوس پران، زیتونکار، سبزدشت، مرغیران و کردان با نظارت اداره کل دامپزشکی در استان البرز فعالیت دارند که بخشی از نیاز مرغ استان را تأمین می کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=15203

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.