• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

افزایش ساعت کاری مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در البرز

  • کد خبر : 4049
  • 19 اسفند 1399 - 16:45
افزایش ساعت کاری مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در البرز
رئیس پلیس راهور استان البرز از افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال با تصمیم مسئولان پلیس راهور ناجا ساعت کاری مراکز تعویض پلاک استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه ساعت پذیرش مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک قزلحصار از ۱۸ اسفند تا پایان سال جاری سه ساعت افزایش خواهد یافت، افزود: ساعت فعالیت این مراکز در تمام روزهای هفته حتی پنج شنبه ها از ساعت هفت صبح الی ۱۷ خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز در خصوص تجمع صاحبان خودرو در مرکز تعویض پلاک، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، اقدام به تشکیل یک سامانه جامع آنلاین جهت نوبت‌دهی به شهروندان در مراکز تعویض پلاک کردi و اکنون تمامی برنامه‌های زمان‌بندی جهت تعویض پلاک فقط از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

سرهنگ شرق در پایان، با بیان اینکه این تصمیم در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان اتخاذ شده است، از آنان خواست جهت رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از بیماری کرونا، فقط در ساعت اعلام شده از سوی سامانه، به مراکز تعویض پلاک مراجعه و از هرگونه تجمع غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4049

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.