• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
استاندار البرز:

افزایش مشارکت مردم در انتخابات گذشته دشمن را ناامید کرد/ تقدیر از رسانه های فعال در انتخابات

  • کد خبر : 27569
  • 05 اردیبهشت 1403 - 20:03
افزایش مشارکت مردم در انتخابات گذشته دشمن را ناامید کرد/ تقدیر از رسانه های فعال در انتخابات
استاندار البرز گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دور قبل، دستاورد بزرگی بود که دشمنان را ناامید و مسئولیت ما را دوچندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در شورای اطلاع رسانی استان که امروز با حضور مدیران مسئول رسانه های استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از تلاش های اصحاب رسانه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت مردم گفت:‌ همه ما به این باور رسیده ایم که دولت سیزدهم برای جبران کاستی ها، ارتقای زیرساخت ها و سرانه ها و نیز کسب رضایتمندی مردم، مصمم است و در راه تحقق این امر تلاش می کند.

استاندار البرز با بیان اینکه باید همه ظرفیت های خود را در راستای تحقق این هدف بزرگ متمرکز و بسترهای مشارکت مردم را فراهم کنیم عنوان کرد: در انتخابات اسفند سال گذشته، دست در دست هم دادیم و با آگاهی بخشی و امیدآفرینی، مردم را از حق و تکلیف خود در انتخابات آگاه کردیم که همین امر مانع تحقق اهداف برنامه ریزی شده دشمنان شد.

عبداللهی با اشاره به تلاش های اهالی قلم در اطلاع رسانی و تبیین اهمیت انتخابات مطرح کرد: از اصحاب رسانه می خواهیم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مانند گذشته در کنار ما باشند تا این رویداد نیز با سربلندی برگزار شود.

ساختمان زندان رجایی شهر به یک مکان فرهنگی تبدیل می شود

وی با بیان اینکه البرز استانی نوپاست که از سال ۱۳۸۹ استقلال یافت، به نیازها، مطالبات، ظرفیت ها، سرانه ها و زیرساخت های آن در ابعاد مختلف پرداخت و اظهار کرد: ایران کوچک، مهاجرپذیرترین و متراکم ترین استان کشور است در حالی که تنها نیم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رئیس جمهور و سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد. ساختمان این ندامتگاه به زودی به یک مکان فرهنگی تبدیل می شود.

عبداللهی در بخش دیگری اذعان کرد: سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۸ درصد و در البرز حدود ۹ دهم به ازای هر هزار نفر است. ۲۰ بیمارستان شامل ۱۲ دولتی و هشت خصوصی با دو هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در البرز مستقر هستند و برای رسیدن به میانگین کشوری و جمعیت استان به بیش از دو هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز نیاز داریم.

۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین تحویل داده ایم 

وی با اشاره به تسریع در روند پیشرفت پروژه ها و تلاش برای به ثمر رسیدن آنها تا پایان دولت سیزدهم گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی نیز البرز، محروم ترین استان کشور است. این استان ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان دوشفیته و با کلاس های بالای ۳۲ نفر تشکیل می شوند.

استاندار البرز تصریح کرد: اگر بخواهیم همه مدارس یک شیفت و کلاس ها ۳۰ نفره شوند حدودا به یک هزار مدرسه نیاز داریم. خدا را شاکریم که اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده ایم؛ تا پایان دولت سیزدهم این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از اعضای شورای اطلاع رسانی و مدیران مسئول رسانه های فعال در انتخابات تقدیر به عمل آمد و پایگاه خبری دیده بان البرز نیز یکی از این رسانه ها بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.