• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
3
استاندار البرز عنوان کرد؛

افزایش ۲۵ درصدی کشفیات سرقت های مهم در البرز/ فراجا باید در تمامی حوزه ها تخصص داشته باشد

  • کد خبر : 23268
  • 01 آبان 1402 - 12:58
افزایش ۲۵ درصدی کشفیات سرقت های مهم در البرز/ فراجا باید در تمامی حوزه ها تخصص داشته باشد
استاندار البرز گفت: کشفیات سرقت های مهم 25 درصد و کشفیات سرقت های خرد 94 درصد افزایش یافته است که این موضوع بیانگر توانایی و تلاش شبانه روزی و روحیه خدمتگزاری نیروهای فراجاست.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پلیس استان گفت: امروز بخشی از کشفیات نیروهای فراجای استان البرز در حوزه های مختلف از جمله انواع سرقت، قدرت نمایی اراذل و اوباش و … در این نمایشگاه مشاهده شد. با تلاش صورت گرفته در ۶ ماهه اخیر، آمارها حکایت از کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات در سطح استان دارد.

وی از کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت های مهم و کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت های خرد در این استان خبر داد و با اشاره به اینکه این موضوع نشان دهنده اقتدار و تلاش نیروی انتظامی است، عنوان کرد: همچنین کشفیات سرقت های مهم ۲۵ درصد و کشفیات سرقت های خرد ۹۴ درصد افزایش یافته است که این موضوع بیانگر توانایی و تلاش شبانه روزی و روحیه خدمتگزاری نیروهای فراجاست.

استاندار البرز اذعان کرد: نیروی انتظامی ما همان نیروی انتظامی ۱۵ یا ۲۰ سال گذشته نیست و ماموریت های آن بسیار متنوع شده است که این امر نشان می دهد باید در تمامی حوزه ها تخصص لازم را داشته باشد. با توجه به تلاش هایی که در این حوزه صورت می گیرد امید است البرز به عنوان یک استان برتر شناخته شود و شاهد کمترین جرائم، سرقت، خودکشی، قتل و … در آن باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه اطمینان دارم با تلاش، وحدت و همدلی که در فراجای استان البرز وجود دارد، به یک وضعیت عالی در سطح کشور خواهیم رسید، ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی انتظامی البرز و عوامل نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ جان و مال مردم، از تلاش های اصحاب رسانه نیز که اقدام به انعکاس و اطلاع رسانی این خدمات می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در رابطه با پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خاطرنشان کرد: همانطور که قاتلان در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند که این نشان از اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی دارد، امیدواریم مراحل بعدی نیز در کوتاهترین زمان پیگیری و طی شود و شاهد اعمال اشد مجازات برای مجرمان، کاهش جرائم و برقراری وضعیتی مطلوب در این استان باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23268

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.