• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
امام جمعه ماهدشت:

اقتدار پوشالی‌ اسرائیل در معرض ضربه تاریخی ایران قرار گرفت

  • کد خبر : 27432
  • 31 فروردین 1403 - 15:23
اقتدار پوشالی‌ اسرائیل در معرض ضربه تاریخی ایران قرار گرفت
امام جمعه ماهدشت گفت: اسرائیل خبیث با منطق زور، کنسولگری ما را مورد هدف قرار داد و چند تن از فرماندهان مؤثر جبهه مقاومت را به شهادت رساند، اما با این اقدام، اقتدار پوشالی‌اش را در معرض ضربه تاریخی ایران قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ ایران به حملات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: در مقياس بين‏المللى اگر دولت هاى دنيا، با متجاوز (هر كس و هر دولتى که باشد) همكارى نكنند، تعدى و تجاوز و استعمار و استثمار از جهان برچيده خواهد شد.

وی افزود: اما هنگامى كه مى‏بينيم پاره‏اى از آنها به حمايت متجاوزان و ستمگران برمى‏خيزند و با صراحت اعتراف مى‏كنند كه اشتراك منافع، آنها را دعوت به اين حمايت كرده، نبايد انتظار وضعى بهتر از اين داشته باشيم. همه مستحضرید در جریان غزه و کمک به رژیم صهیونیستی چه کارها و کمک هایی که برخی دولت های اسلامی نکردند! انسان شرمنده انسانیت می شود.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به سوم اردیبهشت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ایران با پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی بناداشت قدرت بازدارندگی خودش را با قدرت نشان دهد، قدرت بازدارندگی به‌معنای نشان دادن توان عملیات منهدم‌کننده، نابودگرانه و غیرقابل بازگشت و توان نابودی هر نوع تلافی توسط طرف مقابل است.

حجت الاسلام و المسلمین رادمرد اذعان کرد: در عملیات «وعده صادق»، این پیام به روشنی به رژیم صهیونسیتی و روشن‌تر از آن آمریکای جنایتکار اعلام شد که آنچه در وهله اول و به طور حیاتی اهمیت دارد، این است که به طرف مقابل بفهمانید ما می‌توانیم مستقیم و از ایران از گنبد آهنین شما و هر نوع پدافند دیگر عبور کنیم و مقرهای شما را به صورت نقطه ای هدف قرار دهیم.

عملیات وعده صادق برای دشمن غیرمنتظره بود

وی با بیان اینکه اقتدار یک کشور به‌معنای استفاده عقلانی از قدرت بازدارنده خود است گفت: ایران با این اقدام اعلام کرد که ما می توانیم با حجمی عظیم، غیرمنتظره، چند مرحله‌ای و ترکیبی عملیات کنیم البته آمریکا این پیام را بهتر و زودتر درک کرد و قلاده به سگ هارش زد.

امام جمعه ماهدشت اظهار کرد: تفاوت عملیات ایران با جنگ‌طلبی وحشیانه رژیم صهیونیستی، ریشه در همین موضوع دارد. اسرائیل خبیث با منطق زور، کنسولگری ما را مورد هدف قرار داد و به زعم خودش تنی چند از فرماندهان مؤثر جبهه مقاومت را به شهادت رساند، اما با این اقدام، اقتدار پوشالی‌اش را در معرض ضربه تاریخی ایران قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد با اشاره به اینکه شکست، بهترین واژه در توصیف وضعیت این رژیم سفاک است تاکید کرد: این روزها محافل فکری، سیاسی و نظامی اسرائیل از شدت سردرگمی در مرز جنون قرار گرفته‌اند و نمی‌دانند که باید پاسخ دهند یا ندهند؟ عواقب کدام بیشتر است؟ روزنامه‌های اسرائیل در روزهای اخیر صراحتا به این واقعیت اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پاسخ اسرائیل به عملیات وعده صادق چیزی را عوض نمی کند و فقط سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند. آنها توان بازدارندگی ما را تماشا کرده و آن را با تمام وجود لمس می‌کنند. بازدارندگی ما با این سیلی تاریخی تثبیت شد. از این به بعد هر اقدامی، به اقتدار ما اضافه می‌کند و از قدرت رژیم می‌کاهد.

رژیم صهیونیستی می داند با کوچکترین اقدام، چه بلایی بر سرش خواهد آمد

امام جمعه ماهدشت با اشاره به اخبار امروز صبح که یک شوی تبلیغاتی بیش نبود عنوان کرد: شبکه های اسرائیلی و آمریکایی هم که امروز برنامه خود را قطع و این خبر را با آب و تاب مطرح می کردند، فهمیدند که تنها یک شو بوده، هرچند پدافند ما برای انهدام چند ریز پرنده اقدام کرد ولی عملیات به گستردگی که آنها رسانه ای کردند، نبود.

حجت الاسلام و المسلمین رادمرد توضیح داد: رسانه های معاند اذعان کردند که حمله رسانه ای بود تا به مردم خودشان بگویند ما حمله کردیم، البته رسانه های منطقه هم اسرائیل را به تمسخر گرفتند. رژیم صهیونیستی می داند اگر اقدامی بکند، چه بلایی بر سرش خواهد آمد. ما این اقتدار را عنایت خدای متعال می دانیم و به لطف و عنایت او همیشه امیدواریم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.