• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری منطقه ۶ کرج/ طرح سلامت کارکنان ویژه پاکبانان و سبزبانان اجرا شد

  • کد خبر : 9545
  • 23 شهریور 1401 - 9:29
اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری منطقه ۶ کرج/ طرح سلامت کارکنان ویژه پاکبانان و سبزبانان اجرا شد
رئیس اداره برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه 6 شهرداری کرج گفت: طرح سلامت کارکنان ویژه پاکبانان و سبزبانان با دعوت از پزشک عمومی در دفتر خدمات شهری منطقه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهران زکی خانی، رئیس اداره برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با توجه به تاکید مدیر منطقه بر ارائه خدمات رفاهی، درمانی و بهداشتی به کارکنان، طرح سلامت کارکنان ویژه پاکبانان و سبزبانان با دعوت از پزشک عمومی در دفتر خدمات شهری منطقه اجرا شد.

وی با اشاره به ویزیت و ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به پاکبانان و سبزبانان، مهمترین هدف اجرای این طرح سلامت محور را پیشگیری و درمان به موقع بیماری ها عنوان کرد و افزود: با توجه به نوع کار این زحمت کشان عرصه خدمت، اجرای طرح مذکور تاثیر بسزایی در افزایش ضریب سلامت آن ها دارد.

رئیس اداره برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ شهرداری کرج بیان کرد: کارگران شهرداری از جمله افراد زحمتکشی هستند که در راستای عمران، آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می کنند؛ این افراد و خانواده های آن ها در این طرح به صورت رایگان از خدمات پزشکی بهره مند شدند.

به گفته زکی خانی، در راستای تحقق اهداف رفاهی و ارتقای سطح بهداشت و سلامت کارکنان شاغل در شهرداری این منطقه، طبق هماهنگی با شبکه بهداشت غرب کرج به منظور ارائه خدمات پزشکی عمومی به همکاران، تلاش می کنیم در ماه های آینده نیز اجرای طرح سلامت رایگان را ارتقا دهیم و با خدمات نوین تری در جهت پیشبرد اهداف سازمانی منطقه گام برداریم.

لازم به ذکر است در این طرح ویزیت رایگان، ضمن انجام ویزیت پزشکی و اندازه گیری قند خون و فشار خون، آموزش های لازم بهداشتی نیز به جامعه هدف ارائه شد. چندی پیش نیز تمامی پرسنل اداری با حضور پزشک عمومی از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9545

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.