• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
نماینده مردم کرج در مجلس:

اقدام تروریستی شیراز، ثمره تضعیف نیروهای امنیتی است

  • کد خبر : 10914
  • 07 آبان 1401 - 3:58
اقدام تروریستی شیراز، ثمره تضعیف نیروهای امنیتی است
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره تضعیف سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، اقدام تروریستی است که ناجوانمردانه در شیراز به وقوع پیوست. باید هوشیار باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی دشمن علیه وحدت مردم، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا طی ۴۰ روز اخیر کشور را دچار التهاب و ناامنی کند.

وی ادامه داد: دشمن در صدد آسیب رساندن به وحدت در حوزه های مختلف از جمله وحدت مذهبی و اقوام در ایران بودند. اقوام کرد، لر، بلوچ و فارس در دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس، یکدل و یک زبان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند اما امروز، دشمن به همین انسجام آحاد ملت، چشم طمع دوخته است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا با ایجاد اختلاف و تفرقه میان بین شیعه و سنی، کرد و لر و فارس این وحدت را هدف قرار دهد اما ملت بابصیرت ایران با آن ها همراهی نکردند و نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

عباسی بیان کرد: با عدم همراهی اقوام ایرانی، تیر دشمن به سنگ خورد و با سوءاستفاده از ناآرامی ها از مردم انتقام گرفت و حادثه تروریستی و دلخراش شاهچراغ شیراز را رقم زد. در واقع دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را خدشه دار کند، لذا باید خیلی مراقب بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با موج سواری روی اعتراضات و ناآرامی ها، آن را تبدیل به آشوب و اغتشاش می کند تاکید کرد: به هیچ وجه نباید به دشمن میدان و اجازه ورود داد. حادثه تروریستی شیراز ماحصل تفرقه و اختلافاتی بود که عده ای به ناحق به آن دامن زدند و سعی کردند نیروهای امنیتی و انتظامی خدوم را تضعیف کنند.

عضو مجمع نمایندگان البرز اضافه کرد: ثمره تضعیف سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، اقدام تروریستی است که ناجوانمردانه در شیراز به وقوع پیوست. باید هوشیار باشیم تا به آتشی که دشمن درصدد روشن نگاه داشتن آن است ندمیم و در حد توان، آن را خاموش کنیم.

عباسی افزود: برخی از سیاسیون، فعالین فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افراد ذی نفوذ در قائله یک ماه اخیر امتحان خوبی پس ندادند و برخی نیز سکوت کردند و برخی دیگر همراه قائله شدند. باید همه تکلیف خود را با مجموعه ای که کمر به توقف مسیر پیشرفت نظام بسته است، مشخص کنیم و متوجه نقشه شوم دشمن باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن خود را از براندازی نظام عاجز می بیند، اظهار کرد: باید وحدت و یکپارچگی خود را برای فائق آمدن به نقشه های شوم دشمن حفظ کنیم. در حوادث اخیر اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا و برخی کشورهای غربی، مسئولین ایران را تحریم کردند اما ما برای هیچ کشوری در این رابطه پرونده قضائی یا تحریم اعمال نکردیم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با پیگیری در مجامع بین المللی، تکلیف خود را با کشورهای حامی حوادث اخیر داخل کشور که در قالب رسانه ای، مالی و سیاسی از جریانات آشوب طلب حمایت کردند، مشخص کنیم.

عباسی اذعان کرد: باید مراودات و روابط خود را با کشورهایی که با همراهی با فتنه گران داخلی و خارجی کشور در حال تخاصم یا جنگ با ما هستند، در حوزه های اقتصادی، سیاسی و حقوقی بازنگری کنیم. امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی با ایران وارد جنگ مشارکتی، نیابتی شده اند.

وی با اشاره به با اجیر کردن عده ای در داخل و خارج از کشور و حمایت از آن ها توسط دشمن خاطرنشان کرد: آن ها با قراردادن فضای مجازی در اختیار عده ای، آن ها را برای ایجاد ناآرامی اجیر می کنند اما مجلس درصدد پیگیری قانونی این موارد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10914

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.