• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استاندار البرز:

البرز، آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان کشور است

  • کد خبر : 17335
  • 25 اردیبهشت 1402 - 0:47
البرز، آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان کشور است
استاندار البرز گفت: این استان آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان است تا ظرفیت های موجود در راستای خدمت به فرهنگیان به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در دیدار با معاون برنامه ریزی و توسعه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ضمن اطلاع از نحوه تشکیل و فعالیت کاری صندوق فرهنگیان بیان کرد: این صندق باید برای خدمت به قشر فرهنگی، برنامه محور حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان از اندوخته معلمان شکل گرفته است، یادآورشد: در بحث سرمایه گذاری این صندوق در استان البرز باید بر اساس کتابچه اقتصادی و لیست سرمایه گذاری در استان اقدام شود. در مورد وضعیت کارخانه قند کرج نیز نیاز به بازدید و برگزاری جلسه مشترک تیم استانداری، آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه با کار کردن می توان اعتمادسازی کرد و صندوق مذکور باید زمینه های همکاری در استان البرز را معرفی کند تا از سوی تیم کارشناسی و مشاور مورد بررسی قرار گیرد، مطرح کرد: انگیزه رغبت فرهنگیان برای عضویت و مشارکت در برنامه های صندوق ذخیره فرهنگیان نیز باید افزایش یابد.

عبداللهی اذعان کرد: متولیان امر در استان البرز به منظور ارائه خدمات لازم به دانش آموزان با آموزش و پرورش همراه هستند تا ظرفیت های موجود در استان در راستای خدمت به کار گرفته شود. در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز این تعامل پس از بررسی فعالیت هایی که مطرح می شود، امکان پذیر است.

حمید باقرنژاد، معاون برنامه ریزی و توسعه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور نیز در این دیدار به تغییرات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت انقلابی و مردمی اشاره کرد و گفت: این صندوق از سال ۱۳۷۴ شکل گرفته است و در ۱۷ محور با ۶۵ شرکت فعالیت می کند اما در این دولت، شاهد سازماندهی و رشد فعالیت های آن هستیم.

وی با بیان اینکه در استان البرز، سرمایه ای از صندوق ذخیره فرهنگیان در کارخانه قند کرج وجود دارد در حالی که سودآور نیست و زیان ده است، خاطرنشان کرد: ما در این صندوق به دنبال سوددهی به اعضا هستیم و با برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات مختلف در استان ها، افزایش سرمایه فرهنگیان در صندوق را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17335

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.