• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

البرز از عطر هنر انقلاب عطرآگین می شود

  • کد خبر : 4864
  • 21 فروردین 1400 - 16:31
البرز از عطر هنر انقلاب عطرآگین می شود
حوزه هنری البرز که پرچم دار هنر انقلاب در این استان است، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، شهادت سید مرتضی آوینی، هم عروج سالکانه روح او به سوی معبود بود و هم شعله ای در پیش روی جویندگان حقیقت. آنچه امروزه می تواند در بیان واگویه های دل های مردم زبان آن ها باشد، همان هنری است که وام دار ارزش ها شده وگرنه هنر، به خودی خود صرف عمر در خودنمایی های زیبا انگارانه است.

حوزه هنری البرز که پرچم دار هنر انقلاب در این استان است، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، به سهم خود اجرای برنامه های ویژه ای را به منظور معرفی هنر انقلاب به عنوان ابزار توانمند در نشر و گسترش مفاهیم انقلابی، در دستور کار قرار داده است، به طوری که در هفته پیش رو رنگ و بوی متفاوتی در فضای استان جلوه گر خواهد شد.

برگزاری محافل ادبی و هنری در فضای مجازی و اکران مجازی آثار تولید شده در این عرصه و همچنین گفت و گوی ویژه با هنرمندان البرزی در صفحه حوزه هنری استان در اینستاگرام در آغاز هر شب، از جمله این اقدامات هستند. علاقه مندان به حضور مجازی و بهره مندی از این برنامه ها می توانند هر شب ساعت ۲۱ به پیج اینستاگرامی حوزه به نشانی @art.alborz.ir مراجعه کنند.

گفت و گوی زنده اینستاگرامی با هنرمندان البرزی پیرامون هنر و انقلاب

روز شنبه ۲۱ فروردین ماه، محمود یوسفی در حوزه شعر و انقلاب، یکشنبه ۲۲ فروردین، احسان کیان در حوزه موسیقی و انقلاب و روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه نیز رضا رباط جزی در حوزه تئاتر و انقلاب مهمان گفت و گوهای زنده هستند.

همچنین در روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه نیز گفت و گو با استاد حمید صوفی پیرامون هنرهای تجسمی و انقلاب و در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه نیز گفت و گو با مجید فرجی در حوزه سینمای انقلاب صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4864

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.