• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
رئیس امور نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور:

البرز نیازمند نگاه ویژه دولت در پیشرفت طرح های آبرسانی است/ تخصیص اعتبارات لازم در آینده نزدیک

  • کد خبر : 27289
  • 27 فروردین 1403 - 16:26
البرز نیازمند نگاه ویژه دولت در پیشرفت طرح های آبرسانی است/ تخصیص اعتبارات لازم در آینده نزدیک
رئیس امور نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به تنش آبی موجود در استان، پیشرفت طرح های آبرسانی کنونی نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در جریان بازدید رئیس امور نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، با توجه به تنش آبی موجود در استان، پیشرفت طرح های آبرسانی کنونی را نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم دانست.

وی با اشاره به کاهش شدید منابع آبی زیرزمینی در البرز بیان کرد: این موضوع با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، نگرانی ما را برای تامین آب شرب مردم استان تشدید می‌کند لذا تسریع در روند پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل آبفای استان البرز توضیح داد: در حال حاضر طرح های آبرسانی سطح استان با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با حمایت دولت سیزدهم شاهد پیشرفت مطلوبی در این خصوص هستیم.

مصطفی رشیدی، رئیس امور نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در خاتمه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از سرعت پیشرفت پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، به نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور به پروژه مذکور اشاره کرد و از تخصیص اعتبارات لازم در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.