• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

امروز انقلاب اسلامی زمین بازی را در منطقه و حتی جهان تعریف می کند

  • کد خبر : 9090
  • 22 مرداد 1401 - 10:43
امروز انقلاب اسلامی زمین بازی را در منطقه و حتی جهان تعریف می کند
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: امروز اربابان میرحسین موسوی در نهایت ذلت، در حال خروج از منطقه هستند و انقلاب اسلامی است که زمین بازی را در منطقه و حتی جهان تعریف می کند.

حسین امیدیان دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز در رابطه با بیانیه میرحسین موسوی، نخست وزیر قدیم ایران و یکی از سران فتنه ۸۸ که این روزها در محافل مختلف به گوش می رسد و در فضای مجازی نیز منتشر شده است، گفت: بیانیه وی از لحاظ محتوا و شکل، دارای دو نکته قابل بحث است.

وی اضافه کرد: دروغ ها، بغض ها و کینه هایی که در سراسر این بیانیه مشهود بوده و نیز شباهت زیاد آن به مطالبی که از اپوزوسیون خارجی به ویژه طرفداران ربع پهلوی منتشر شده است دو نکته قابل ملاحظه در این بیانیه هستند. نکته ای که پیش از هر تحلیلی باید به آن پرداخت این است که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد مدت هاست که برای هیچ کس حتی جریانی که در سال ۸۸ و فتنه انتخابات آن سال آن ها را همراهی می کردند، اهمیتی ندارند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز بیان کرد: از میرحسین موسوی می توان به عنوان بازیچه ای یاد کرد که امروز تنها مرگ او برای جریانات ضدانقلاب قابل استفاده است تا شاید بتوانند از جنازه وی فتنه ای جدید را رقم بزنند، هرچند فکر رقم زدن فتنه جدید نیز مانند سایر برآوردهای آن ها در گذشته سراب و خوابی بیش نیست. امروز عده ای برای پیرمردی که حتی مشخص نیست مشاعرش به درستی کار می کند یا خیر، بیانیه می نویسند و منتشر می کنند.

امیدیان اظهار کرد: نوشتن و انتشار بیانیه های این چنینی از سوی این افراد به این امید است که پس از صدور بیانیه یا در خلال صدور آن، عمر میرحسین موسوی به پایان برسد و سپس فریاد برآورند که نظام، تاب بیانیه وی را نداشت و …؛ شاید میرحسین موسوی و همسر پرحاشیه اش ندانند اما حصر خانگی بهترین و شاید تنها راه در امان ماندن آن ها از دست کسانی بود که فریاد یاری او را سر داده و هنر کشته سازی از اصلی ترین اقدامات آن هاست.

وی اذعان کرد: واقعیت این است که نظام اسلامی اگر بر اساس آیات ۱۱۹ و ۲۱۷ سوره بقره عملکرد می کرد، همان سال ۸۹ باید میرحسین را به مجازات اشد من القتل محکوم می کرد. لیکن رافت و مهربانی این نظام موجب شد تا نه تنها او، همسر و همراهانش را مجازات نکنند بلکه با قرار دادن آن ها در حصر خانگی، البته حصری که همه امکانات فراهم و گاه وزیر بهداشت نیز پزشک خصوصی آن ها بوده و …، از جانشان در برابر کشته سازان اصلاحات و وابستگان اسرائیلی فتنه محافظت کند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز با بیان اینکه قدر ناشناسی موسوی از ابتدای پیروزی انقلاب همیشه وجود داشته است تاکید کرد: گویاترین وضعیت در شناخت میرحسین موسوی آیه ۴۸ سوره توبه است که در آن آمده است: «لَقَدِ ابْتَغَوُا الْفِتْنَةَ مِنْ قَبْلُ وَقَلَّبُوا لَكَ الْأُمُورَ حَتَّى، جَاءَ الْحَقُّ وَظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ وَهُمْ كَارِهُونَ؛ البته قبل از این هم به دنبال کارشکنی و فتنه گری بوده اند و اوضاع را به ضرر تو به هم می ریختند تا اینکه بالاخره حق آمد و بر خلاف میل آن ها اسلام پیروز شد».

امیدیان مطرح کرد: آری، میرحسین واقعی همان کسی است که دیالمه ها و آیت ها با شهادتشان حقیقت او را معرفی کردند؛ شهید آیت می گفت: امروز مبارزه با میرحسین موسوی از مبارزه با آمریکا مهم تر است و بهای این شناخت و فهم وی از حقایق و پشت پرده های میرحسین، ۶۰ گلوله در پیکر مطهرش شد .توهین موسوی به سردار شهید حسین همدانی، موضوع تعجب آوری نیست و بغض، کینه و توهین او به شهدای حرم نباید کسی را متعجب کند.

وی تصریح کرد: میرحسین موسوی در سال ۸۸ با برنامه ریزی چند ساله همه تلاش خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی را به دستور اربابان آمریکایی و اسرائیلی خویش به سقوط بکشاند اما اکنون می بیند نه تنها موفق نشده است بلکه با تدبیر حاج قاسم ها، همدانی ها، شهدا و رزمندگان مدافع حرم و نیز با فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، امروز این اربابان او هستند که در نهایت ذلت، در حال خروج از منطقه اند و این انقلاب است که زمین بازی را در منطقه و حتی جهان تعریف می کند.

امیدیان افزود: همانا پاسخ رزمندگان و یاران رهبر معظم انقلاب به میرحسین ها، آیه ۱۱۹ سوره آل عمران است که خداوند در قرآن می فرماید: «… موتوا بغیظکم». سایر بندهای بیانیه میرحسین موسوی آنقدر سخیف و دور از عقل است که گفت وگو پیرامون آن از شان متن و نوشتار ما می کاهد و به گفته مقام معظم رهبری، اشکال اساسی این افراد در اعضای اتاق فکر آن هاست زیرا خائنینی طرف مشورتشان هستند که نه تنها به انقلاب، بلکه به مشورت گیرندگان، اعضای اتاق های استماع آمریکایی و اسرائیلی و میرحسین ها نیز خیانت می کنند .

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در چنین مواردی، بهترین سخن، ترجمه آیه شریفه «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ است که در معنی آن آمده است، می خواهند نور خدا و دین خدا را خاموش کنند و خدا، دین خود را تابنده و پاینده می گرداند، هر چند کافران دوست نداشته باشند». اما فراموش نکنیم نور خدا و دین خدا فراموش نشدنی است و آنچه که خاموش می شود فتنه فتنه گران است.

میرحسین موسوی در بیانیه اخیر خود با الفاظ زشت و غیراخلاقی در مورد سردار شهید همدانی صحبت کرده و این شهید را مورد حمله قرار داده است. در این متن همچنین نابودی داعش که از افتخارات ایران به شمار می رود، مورد حمله کینه توزانه وی قرار گرفته است. او در این بیانیه کینه با سخنانی سخیف نسبت به سرداران سلحشور و غیور ایران از جمله شهید همدانی و مدافعان حرم تاخته و به نوعی عقده گشایی کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9090

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.