• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی؛

امکان برپایی نمایشگاه پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای مختلف شهر وجود دارد

  • کد خبر : 11811
  • 01 آذر 1401 - 11:32
امکان برپایی نمایشگاه پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای مختلف شهر وجود دارد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: زمانی که اقدام درستی پایه ریزی می شود، هر کس که آن را ارتقا دهد، در این امر شریک خواهد شد؛ امکان برپایی نمایشگاه پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای مختلف شهر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز امروز در آئین افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم استان که با حضور مسئولین استانی در فرهنگسرای غدیر واقع در اسلام آباد برگزار شد، جنگ امروز را جنگ جهانی رسانه ای نامید و گفت: نظام سلطه با ایجاد حرکات ناجوانمردانه، آشوبی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا برپا کرده است.

وی با تاکید بر تأثیر ابزارهایی همچون فیلم، عکس، موشن گرافیک و … و نیز استفاده از زبان هنر در چنین شرایطی، به برپایی نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان قم به همراه کشفیات این حوزه اشاره و عنوان کرد: با مشاهده این ایده خوب، ما نیز به فکر برپایی چنین نمایشگاهی در استان البرز افتادیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در البرز نیز در دیدار با کارکنان دادگستری در هفته قوه قضائیه بر انعکاس عملکرد این قوه و بیان مشکلات با زبان هنر تأکید کرد، گفت: در این راستا مکاتباتی با شهردار کرج صورت گرفت و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج و پلیس های تخصصی، این اتفاق خوب رقم خورد.

نجف نیا با اشاره به اینکه این طرح در پنج فاز پیش بینی شده که دو فاز آن صورت گرفته است، بیان کرد: زمانی که کسی اقدام درستی را پایه ریزی کند، هر کس که آن را ارتقا و بدان ضریب کمی و کیفی بدهد، در این امر پسندیده شریک خواهد شد. این حرکت اجتماعی، آغاز خوبی است و امکان برپایی چنین نمایشگاهی در دیگر اماکن و فضاهای مختلف شهر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان البرز از هیچ کوششی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دریغ نمی کند و بسیاری از اتفاقات این چنینی نیز در کارنامه درخشان وی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: امید است در وضعیتی که با درگیری های ویژه در فضای مجازی و وب مواجه هستیم، شرایط به گونه ای مدیریت شود که به پیروزی خون بر شمشیر بینجامد و نظام سلطه در یک طرف و مجاهدینی که بزرگترین اتهام آن ها عدم سازش با سلطه است در سوی دیگر قرار گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.