• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل نوسازی مدارس و بسیج سازندگی البرز

  • کد خبر : 5582
  • 20 اردیبهشت 1400 - 20:09
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل نوسازی مدارس و بسیج سازندگی البرز
مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز از انعقاد تفاهم نامه میان این اداره کل و سازمان بسیچ سازندگی البرز خبر داد و هدف از این تفاهم را حضور قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در عرصه ساخت‌وساز مدارس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره‌کل نوسازی مدارس با سازمان بسیج سازندگی استان، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را حضور قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در عرصه ساخت‌وساز مدارس و همکاری با این اداره کل در زمینه خدمت به مردم و نیز تأمین زیرساخت‌های فضاهای آموزشی با هدفی مشترک عنوان کرد.

وی مطرح کرد: هم‌افزایی بین بخشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به رفع مشکلات و بهبود زیرساخت فضاهای آموزشی مناطق محروم و کم برخوردار، روستایی و شهری از اولویت‌های نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز بیان کرد: پس از امضای تفاهم‌نامه و ابلاغ آن از سوی هر دو سازمان به دستگاه‌های مربوطه به‌زودی مفاد تفاهم‌نامه نیز عملیاتی خواهد شد و بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان البرز تصمیم‌گیری‌های کلی صورت خواهد گرفت.

مهران طیران، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در این جلسه از فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مدرسه‌سازی، فرهنگی، بهداشت و درمان و … خبر داد و اظهار داشت: تصمیم بر این است که علاوه بر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی مجوز فعالیت در زمینه‌های یادشده نیز به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه پنج گروه جهادی در حوزه مدرسه‌سازی در البرز فعالیت دارند، عنوان کرد: برای گروه‌های جهادی که در این عرصه فعال هستند، هدف‌گذاری شده و در ابتدای امر ما به دنبال تخصصی کردن این گروه‌ها هستیم تا با برقراری ارتباط با ناظرین اداره کل نوسازی مدارس انتقال تجربیات صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.