• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

انقلاب اسلامی، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی است

  • کد خبر : 13679
  • 21 بهمن 1401 - 9:05
انقلاب اسلامی، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی است
انقلاب اسلامی، تحقق حاکمیت حق، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی و جلوگاه وعده‌ الهی «یا ایُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إن تَّنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اقدامَکُم» و «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم. تاریخ پرفراز و نشیب این حرکت الهی نشان می‌دهد که با گذشت زمان، هر روز بر طراوت این میراث عزیز افزوده می‌شود. جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) استان البرز، ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی به حضور پرشور و باصلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، توجه همگان را به نکات مهم زیر جلب می‌کند:

انقلاب اسلامی، تحقق حاکمیت حق، نمایشگاه آزادی، استقلال و حق طلبی و جلوگاه وعده‌ الهی «یا ایُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إن تَّنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اقدامَکُم» و «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» بوده و هست. پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب، ثبات قدم بر سرِ آرمان‌ها و اصول اولیه آن، همچنان، راز ماندگاری ماست. استمرارِ حق خواهی و پایداری در آن تفکر بنیادین قرآنی و الهی است که ما را بی وقفه، به پیش می‌برد.

هر چه‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها در مقابل این انقلاب الهی، روشن‌تر می‌شود. امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است. آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده‌اند. انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک حکومت مستقل و ایده قدرتمند در دفاع از پابرهنگان جهان مطرح است و نظریه عدالت‌طلبی، آزادی خواهی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت تقدیم می‌دارد.

پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت، دفاع از ارزش‌های آن است. راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان با نشاط و سرزنده و پر از نکته برای همه مسلمانان بوده و هنوز راه رهایی بخش بی‌بدیل برای امت اسلامی است. مردم مسلمان ایران، به عنوان پیشگامان نهضت الهی ایران، باید همچنان حافظان و مدافعان این خط در سنگر اول باشند و با همه وجود از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حمایت کنند.

زلزله ویرانگر دو کشور مسلمان، دوست و همسایه ترکیه و سوریه و جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم و خرابی منازل و بی خانمانی آن ها در این هوای سرد و طاقت فرسا دل هر مسلمانی را به درد می آورد. ضمن تسلیت این غم بزرگ به مردم این دو کشور برای عزیزان درگذشته غفران الهی، برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان آن ها صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت داریم.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13679

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.