• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

انقلاب و نظام هر چه دارند از برکت خون شهداست

  • کد خبر : 3487
  • 16 بهمن 1399 - 22:25
انقلاب و نظام هر چه دارند از برکت خون شهداست
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهدای انقلاب مظلومانه به شهادت رسیدند و این انقلاب و نظام هر چه دارد از برکت خون همان شهدا و ایثارگری و فداکاری خانواده های آن هاست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مراسم فجرآفرینان انقلاب اسلامی و گرامیداشت ۵۲ شهید والامقام انقلاب استان البرز امروز با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، مسئولین اجرایی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون فرهنگی شهید سبحانی کرج برگزار شد.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان به شهادت مظلومانه شهدای انقلاب اشاره و اذعان کرد: آنان با ایمان و اعتقاد، مجاهدت و ایثارگری مظلومانه به شهادت رسیدند و شرایط آن زمان اجازه نمی داد تا برای این شهدای والامقام مراسم تشییع برگزار شود.

وی با اشاره به شرایط سخت خانواده های شهدا در آن زمان اظهار کرد: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد از برکت خون همان شهدا و ایثارگری و فداکاری خانواده های آن هاست و عزت و قدرت امروز این ملت و کشور نیز در سایه همین فرهنگ شهادت به دست آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: افتخار ما این است از کسانی تشکر کنیم که در این مسیر تلاش می کنند تا نام و یاد شهیدان بیش از پیش در جامعه ماندگار شود.

رستمیان در پایان ضمن تشکر ویژه از دست‌اندرکاران این مراسم گفت: کار و تلاش در راستای تجلیل و تکریم مقام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به‌ عنوان نهادی که تولیت آستان مقدس شهدا را بر عهده دارد از تمامی کسانی که در این مسیر گام بر می دارند تشکر می کند.

شایان‌ذکر است خاطره گویی از دوران انقلاب و وقایع آن زمان، اجرای سرود، تئاتر و نیز تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3487

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.