• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان البرزی

  • کد خبر : 14258
  • 16 اسفند 1401 - 16:12
اهدای بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان البرزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اهدای بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه تسهیل شرایط ازدواج آسان جوانان در دستورکار این نهاد قرار دارد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد البرز اهدا شده است.

وی مطرح کرد: در این مرحله، تحت عنوان «شکرانه همدلی» ۱۰۷ سری جهیزیه در استان توزیع خواهد شد که به صورت نمادین در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، ۳۰ سری جهیزیه در مصلای کرج به نوعروسان اهدا می شود. هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، جارو برقی، یخچال فریزر و اجاق گاز به ارزش ۲۲ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در این استان گفت: خیرین و نیکوکارانی که قصد مشارکت در این طرح خداپسندانه را دارند، می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری یا ادارات کمیته امداد نسبت به مشارکت در تامین جهیزیه اقدام کنند. همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ جهت واریز کمک های نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14258

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.