• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
در دهه کرامت انجام شد؛ 

اهدای ۶۰۲ سری لوازم خانگی ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز

  • کد خبر : 17978
  • 08 خرداد 1402 - 12:10
اهدای ۶۰۲ سری لوازم خانگی ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اهدای 602 سری لوازم خانگی ضروری به ارزش 16 میلیارد تومان به مددجویان در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، شاپور قاسمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اهدای ۶۰۲ سری لوازم خانگی ضروری شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی و بخاری گازی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان به مددجویان در دهه کرامت خبر داد.

وی تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را یکی از فعالیت های حمایتی این نهاد دانست و با اشاره به توجه ویژه کمیته امداد به وضعیت معیشت و زندگی مددجویان افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، خانوارهای مددجو علاوه بر کمک‌معیشت و یارانه ماهیانه، در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

قاسمی ضمن قدردانی از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به نیازمندان جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17978

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.