• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
به همت حوزه هنری استان البرز؛

اولین دوره تربیت و جذب فعالان رسانه ای برگزار می شود

  • کد خبر : 17432
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:22
اولین دوره تربیت و جذب فعالان رسانه ای برگزار می شود
رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری نخستین دوره تربیت و جذب فعالان رسانه ای با عنوان «انسان رسانه» به همت این مجموعه و با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه سه آموزش و پرورش و سازمان فضای مجاز سراج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: آنچه که می تواند توان نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را برای مقابله با جنگ رسانه ای که دشمن بر علیه ایران به راه انداخته افزایش دهد، روایت رویدادهاست.

وی با اشاره به اینکه افرادی که وارد جنگ روایت ها می شوند، باید از توان حرفه ای بالایی برخوردار باشند، بیان کرد: تربیت نیروی انسانی ماهری که بتواند در بخش های مختلف رسانه ای فعالیت کند، یکی از نیازهای جدی در این بخش است.

رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری نخستین دوره تربیت و جذب فعالان رسانه ای با عنوان «انسان رسانه» به همت این مجموعه و با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه سه آموزش و پرورش و سازمان فضای مجاز سراج خبر داد و افزود: این دوره در چهار بخش طراحی، مستندسازی، کارگردانی و نویسندگی برگزار می شود.

مهرابی در پایان اعلام کرد: علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پیام رسان های ایتا و روبیکا به شماره های ۰۹۳۷۵۶۸۶۸۲۴ و ۰۹۳۷۰۷۶۸۶۸۳ پیام دهند یا به نشانی اینترنتی https://alborzfestival.ir/resaneh/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17432

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.