• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز آمده است؛

ایجاد تعامل سازنده بین مردم و دستگاه های اجرایی، وظیفه خطیر روابط عمومی هاست

  • کد خبر : 17435
  • 27 اردیبهشت 1402 - 15:43
ایجاد تعامل سازنده بین مردم و دستگاه های اجرایی، وظیفه خطیر روابط عمومی هاست
مهم ترین دلایل بقا و تعالی هر سازمانی، ایجاد اعتماد افراد و تعاملی پویا و سازنده بین مردم و دستگاه های اجرایی به عنوان وظیفه خطیر روابط عمومی هاست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:  

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نباید صرفاً به عنوان یک برگ از تقویم تلقی شود، بلکه یک سرفصل مهم از اطلاع رسانی به موقع با هدف آگاه سازی مردم از واقعیت های جامعه است.

مهم ترین دلایل بقا و تعالی هر سازمانی، ایجاد اعتماد افراد و تعاملی پویا و سازنده بین مردم و دستگاه های اجرایی به عنوان وظیفه خطیر روابط عمومی هاست. در شرايطي كه دشمنان با سرمايه گذاري در حوزه رسانه، اقدام به تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی کرده، روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید هماهنگ با رسانه های متعهد بیش از پیش در اين جنگ رسانه اي عليه دشمن وارد صحنه شوند.

با توجه به پیچیدگی جوامع امروزی و جوسازی هایی که دشمنان با هدف ایجاد انحراف در افکار عمومی کرده اند، ضروری است تا روابط عمومی ها با انعکاس اخبار مبتنی بر حقایق، برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وارد صحنه شوند. آن ها می توانند در انعکاس تصمیمات نقشی کارآمد داشته باشند و با ارائه تصویر مناسب و صحیح در جامعه میزان اثربخشی را افزایش دهند.

قطعا موفقیت سازمان ها در مسیر خدمت به جامعه در گرو توجه مدیران به اهمیت نقش و رسالت روابط عمومی ااست. روابط عمومی ها باید به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کرده و با برقراری ارتباطات دوسویه و متعامل با محیط و مخاطبان، مشارکت و اعتماد مردم را به برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی جلب و متقابلاً دیدگاه های مخاطبان را به سازمان ها منتقل کنند.

روابط عمومی ها نباید صرفا به یکسری فعالیت های تبلیغاتی اتکا کنند، بلکه باید با گردآوری و تولید اطلاعات نقش موثر و غیر قابل انکاری را در این عرصه ایفا کنند. بدین ترتیب اعتماد دوسویه بین سازمان ها و نهادها با مخاطبان در حد مطلوب و در خور توجه برقرار خواهد شد.

باید این حقیقت انکارناپذیر را باور کنیم که روابط عمومی یک سازمان، پلی بین مردم و سازمان است، بنابراین اگر کارایی لازم را نداشته باشد، قطعا در تامین نیاز مخاطبان به اطلاعات به موقع با مشکل مواجه خواهد شد.

بسیج رسانه استان البرز همراهی این رسانه با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان را گامی مهم در بستر اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان استان می داند و برای همکاری نزدیک در این راستا آمادگی کامل دارد. بدیهی است پیوند در خور توجه دو بازوی توانمند بسیج رسانه البرز و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان بستر مناسبی را برای اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان مهیا خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17435

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.