• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

بازدید استاندار البرز از جاده هشتگرد – طالقان/ مشکل اعتباری نداشته ایم

  • کد خبر : 5298
  • 08 اردیبهشت 1400 - 15:10
بازدید استاندار البرز از جاده هشتگرد – طالقان/ مشکل اعتباری نداشته ایم
استاندار البرز در بازدید از جاده هشتگرد – طالقان گفت: در تمام مدت ساخت این پروژه نیازهای پیمانکار ساخت تامین شده و صورت وضعیت ها به موقع پرداخت شده و مشکل اعتباری نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امروز استاندار البرز به اتفاق هیات همراه از جاده هشتگرد – طالقان و روند اجرای این پروژه در نقاط مختلف راه بازدید کردند. معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی البرز نیز استاندار را در این بازدید همراهی کرد و از مراحل اجرای پروژه و اعتبارات لازم و همچنین جزئیات اجرای پروژه گزارشات لازم را ارائه کرد.

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در این بازدید بر اهمیت ایمن سازی راه جهت بهره برداری ایمن تاکید کرد و گفت: این جاده باید از هر حیث آماده بهره برداری شود و با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های زمستانی که در این منطقه جریان دارد ایمن سازی حداکثری صورت گیرد تا مردم طالقان که مدت های طولانی انتظار این جاده را کشیده اند با امنیت کامل در این محور تردد کنند.

وی با بیان اینکه این جاده به طول ۳۵ کیلومتر می تواند یک جاذبه گردشگری برای منطقه باشد بیان کرد: لازم است امکانات زیرساختی از قبیل پایگاه امداد و نجات، پلیس راهور، راهداری، مجتمع های خدماتی رفاهی، پمپ بنزین و همچنین بحث آنتن دهی تلفن همراه حل شود تا مشکلی جهت بهره برداری پیش نیاید.

استاندار البرز اذعان کرد: تاکنون بالغ بر از ۱۳۰ میلیارد تومان جهت احداث این جاده هزینه شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیز هزینه اجرای تونل است که به لحاظ مشکلات اجرائی به کندی صورت گرفته اما در حال حاضر کنارگذر تونل قابل بهره برداری است و با توجه به حجم ترافیکی این جاده جوابگوی تعداد خودرویی که از این مسیر تردد می کنند هست.

شهبازی در پایان گفت: در تمام مدت ساخت این پروژه هر نیازی که پیمانکار ساخت داشت از قبیل قیر، آسفالت، نیوجرسی و گاردریل تامین شده و صورت وضعیت ها به موقع پرداخت شده و مشکل اعتباری نداشته ایم. امیدواریم طبق برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده این جاده از پانزدهم اردیبهشت زیر بار ترافیک برود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5298

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.